5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

- הוטל דה פלאטאן דלפט צנטרום -

הוטל דה פלאטאן דלפט צנטרום

Hotel de Plataan Delft Centrum

הוטל דה פלאטאן דלפט צנטרום הוא מלון 3 כוכבים במיקום מעולה שמציע אירוח ססגוני בחדרים עם עיצוב שונה ומקורי. במקום מגישים ארוחת בוקר ויש גם מסעדה עם טרסה. במלון מתגאים בהיותם מלון ירוק וידידותי לסביבה. המלון נמצא במרחק 5 דקות הליכה ממתחם פרינסנהוף, מוזיאון ורמיר סנטר ומשוק גרוטה. אונסק"ו IHE ממוקם במרחק 10 דקות הליכה ותיאטרון דה וסטה נמצא במרחק דומה. מפעל הפורצלן ההיסטורי רויאל דלפט נמצא במרחק 1.5 ק"מ. אגם דלפטסה האוט ממוקם במרחק דומה.

Hotel de Plataan Delft Centrum

כוכבים

⭐⭐⭐

רמת מחיר ללילה

$$

סוג אירוח

מלון

מספר חדרים במתחם

29

שעת צ׳ק אין

15:00

שעת צ׳ק אאוט

11:00

אל תחנת הרכבת של דלפט תצטרכו ללכת 900 מטר. משם ניתן להגיע בנסיעה של 20 דקות אל הערים השכנות רוטרדם והאג. נמל התעופה רוטרדם האג הוא הקרוב ביותר, במרחק של 9 ק"מ. אל נמל התעופה סכיפהול באמסטרדם אפשר להגיע בנסיעה של שעה בתחבורה ציבורית.

החדרים בהוטל דה פלאטאן דלפט צנטרום צבעוניים ומעוצבים כל אחד בסגנון ייחודי עם מוטיב מרכזי כמו ג'ונגל, אטלנטיס או מצרים העתיקה. הם שופעים בציורים ואמנות על הקירות. במהלך השהות תוכלו ליהנות מאינטרנט אלחוטי בחינם, מטלוויזיה עם ערוצים בינלאומיים, שולחן כתיבה וחדר רחצה צמוד עם אמבט או מקלחת.

במקום מציעים חדרים משפחתיים עם מיטות קומותיים שמתאימות לילדים. בנוסף יש גם משחקים וצעצועים שאפשר לשאול להנאתכם.

האורחים יכולים ליהנות מדי יום מארוחת בוקר עשירה וטרייה. בהמשך היום ניתן לפקוד את המסעדה הקז'ואלית של המלון, בה מגישים תפריט מגוון שמשלב אוכל מקומי ובינלאומי וגם מגוון משקאות – חמים ואלכוהוליים. תוכלו ללגום מהמשקאות בטרסה של המלון, שמשקיפה על רחובות העיר היפים.

הצוות של הוטל דה פלאטאן דלפט צנטרום יקבל את פניכם וישמח להציע המלצות ומידע על העיר. תוכלו להפקיד מטען לאחסון או להשתמש בשירותי המכבסה או השירותים לעסקים של המלון. במקום קיימת גם חניה בחינם.

כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.

כתובת: Doelenplein 10, 2611 BP Delft, Netherlands

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל

עוד מלונות בדלפט