5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

מלונות מומלצים בדלפט

לפניכם מגוון מלונות מומלצים בדלפט לנופש מושלם. אנו ממליצים להזדרז ולשריין חדרים בהקדם, השווים נחטפים מהר. כל המלונות בהזמנה מיידית. שיהיה נופש נעים, תחזרו בשלום, החופשה המושלמת שלכם מתחילה כאן:

אורחן קטן שנמצא בבית בו נולד הצייר הנודע ורמיר. מציע חדרים בסגנון מקומי ומטופח וארוחת בוקר
7.12
מפנק ביחס למחיר
⭐⭐⭐⭐
מלון 4 כוכבים במרחק 10 דקות נסיעה ממרכז העיר עם סאונה, חדר כושר, מסעדה וגינה
6.96
מפנק ביחס למחיר
⭐⭐⭐
מלון קטן השוכן במבנה היסטורי בלב העיר. חדרים נעימים ומיקום נוח ליציאה לטיולים בעיר ומחוצה לה
6.8
מפנק ביחס למחיר
⭐⭐⭐
מלון 3 כוכבים במיקום מוצלח בלב העיר שעוצב בהשראת הצייר ההולנדי הנודע
6.72
מפנק ביחס למחיר
עוד מלונות בטעינה

ריכזנו עבורכם רשימת מלונות מומלצים בדלפט הנותנים את התמורה הטובה ביותר ביחס למחיר שתשלמו. כל המלונות ניתנים להזמנה מיידית, בהתאם לזמינות החדרים במקום:

העיר העתיקה דלפט, עיר שנוסדה עוד בתקופת ימי הביניים, מציעה אווירה ייחודית ותחושה, לעיתים, שהזמן עצר בה מלכת. זוהי עיר עם היסטוריה עשירה, עיר הבנויה כולה מתעלות, כמו אמסטרדם היפה, עיר שקשורה למשפחת המלוכה, לצייר הידוע ורמיר שחי בה וגם יצר בה את יצירותיו המופלאות, עיר עם מוזיאונים, קתדרלות יפות ועוד. דלפט נמצאת גם היא על מפת הטיולים, אך בהשוואה לערים אחרות, פחות פופולארית ופחות מתויירת. יחד עם זאת, היא בהחלט יעד מומלץ מאד לעצירה למטיילים בהולנד ובעיקר בסביבתה, עיר שיש בה לא מעט מה לראות ומה לעשות. אפשר למצוא מבחר של מלונות מומלצים בדלפט, אם רוצים להישאר ללון בה ולא להסתפק ביום/חצי יום של טיול, ולשלב גם ביקור באתרים שכנים, הקרובים אליה. 

היכן כדאי ללון בדלפט?

יש בדלפט לא מעט מה לראות, אמנם, אך הכל מתרכז בחלקה המרכזי של העיר, שם גם כדאי לחפש פתרונות לינה רלוונטיים. יש אמנם גם מקומות ללון בהם מחוץ למרכז העיר, אך לא מדובר בבתי מלון כי אם בבתי הארחה לרוב. המחפשים מלונות מומלצים בדלפט יגלו שההיצע הוא לא רב באופן יחסי, אך בהחלט טוב. גם המחירים גבוהים, אך מצדיקים את עצמם ומי שבוחר ללון באחד מהמלונות שבעיר יקבל תמורה מלאה עבור הכסף שהשקיע בכך. 

אחת השכונות המעניינות בדלפט, שכונת פופטהוף (Poptahof) מציעה גם היא כמה מקומות לינה, אך במספר מועט מאד. אם אתם רוצים לחוות את העיר כפי שהיא באמת, זהו אזור שכדאי לחפש גם בו מקום לינה, אזור שלמרות שלא נחשב למרכזי מאד, קרוב מספיק את החלק התוסס של העיר ואל מקומות הבילוי שבה. עוד שכונה שגם אותה כדאי לבדוק היא וויפולדר (Wippolder). בשכונה הזו נמצאת האוניברסיטה הטכנולוגית של דלפט, וכפי שמתבקש גם, נמצאים לא מעט צעירים סטודנטים, המתגוררים ממש בה. ממנה אל אזורים אחרים בעיר יוצאת באופן סדיר תחבורה ציבורית טובה, כך שאם בחרתם ללון שם, תוכלו להיעזר בפתרונות התחבורה השונים כדי להגיע אל האתרים השונים. 

התקופות המומלצות לביקור בדלפט

התקופה המתויירת ביותר בדלפט היא בין החודשים יולי לאוגוסט, אז מגיעים אל העיר מספר גדול של מבקרים לעומת חודשים אחרים, המאופיינים במספר קטן יותר. הפסטיבלים שנערכים ברחבי העיר, חופשת הקיץ והאירועים השונים שבה מושכים אל דלפט תיירים מקומיים וגם תיירים מכל העולם. בחודשים הללו הביקוש למלונות ולפתרונות לינה אחרים בעיר הוא רב והמחירים – בהתאם. לעומת זאת, באביב ובסתיו יורדים המחירים, מזג האוויר נעים לרוב וקל יותר למצוא מקומות לינה פנויים. אם אתם בוחרים להגיע לדלפט בשיא החורף, צפו לגשם ולטמפרטורות נמוכות, אך אלו מתונות בדרך כלל כפי שקורה בערים הולנדיות אחרות. 

למצוא מה שמתאים

אם סגרתם תאריך ואתם רגע לפני הזמנת הטיסה להולנד, כדאי שתתחילו בחיפוש אחר מלונות מומלצים בדלפט. אל תשאירו את זה לרגע האחרון והשתדלו לעשות זאת כמה שיותר מהר כדי לשריין לעצמכם את המלון המתאים. תוכלו למצוא אתרים ייעודיים שיסייעו לכם בכך, אתרים שמשווים בין בתי המלון השונים ומספקים את המידע שצריך אודות המלון: מיקומו, המתקנים שבו, מידע על החדרים עצמם ואפילו תמונות עדכניות, שמציגות את המקום. כדאי לכם גם לבדוק כמה מלונות רלוונטיים, להשוות ביניהם, תוך התייחסות לכל הפרמטרים החשובים לכם ורק לאחר מכן לבצע את ההזמנה. אם חשוב לכם להיות במרכז העניינים, בחרו מלון במרכז העיר, קרוב לאתרים השונים, למסעדות, לבתי הקפה ולמקומות הבילוי הידועים.