5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

- אמסטרדם מריוט הוטל -

אמסטרדם מריוט הוטל

Amsterdam Marriott Hotel

אמסטרדם מריוט הוטל הוא מלון 5 כוכבים יוקרתי ומודרני במיקום מעולה במרכז העיר. במקום יציעו לכם להתארח בחדרים יוקרתיים ומאובזרים היטב, לסעוד בשתי מסעדות מוצלחות ולהשתמש בספא ובחדר הכושר של המלון. יש גם חניה בתשלום.

Amsterdam Marriott Hotel

כוכבים

⭐⭐⭐⭐⭐

רמת מחיר ללילה

$$$$

סוג אירוח

מלון

מספר חדרים במתחם

396

שעת צ׳ק אין

15:00

שעת צ׳ק אאוט

12:00

במרחק הליכה קצר מהמלון תמצאו אתרים כמו תאטרון בלוו, כיכר ליידספליין, תאטרון דה לה מאר, מועדון מלקווח המפורסם, פיי.סיי. הופדסטראט ופרדיסו. במרחק של 500 מטר מחכים לכם כמה מוזיאונים, ביניהם: מוזיאון ואן גוך, מוזיאון מוקו ורייקסמוזיאום.

אל וונדלפארק תצטרכו ללכת ק"מ אחד וזה גם המרחק אל כיכר רמברנדטפליין. בית אנה פרנק וגם הארמון המלכותי אמסטרדם נמצאים במרחק של 1.4 ק"מ. לא רחוק תמצאו גם את כיכר דאם והאופרה והבלט הלאומי. תחנה מרכזית אמסטרדם ממוקמת במרחק של 2 ק"מ בזמן שאל נמל התעופה סכיפהול תצטרכו לנסוע 10 ק"מ. ניתן להגיע לשם בנסיעה של 25 דקות ברכב.

תוכלו להתרווח בחדרים אלגנטיים ונוחים עם חלון גדול ונוף לעיר. החדרים כולם ממוזגים ויש בהם טלוויזיה גדולה עם ערוצי לווין וגישה לשירותי צפיה ישירה, פינת ישיבה, כספת עם מקום למחשב נייד, קומקום ומה שצריך כדי להכין קפה ותה. חדר הרחצה היוקרתי מציע אמבטיה או מקלחת, כפכפים, חלוקי רחצה, מייבש שיער וגם מוצרי טיפוח בחינם. תוכלו להתחבר לרשת האינטרנט האלחוטי של המלון ולגלוש ללא הגבלה.

המלון מונגש לאנשים עם מוגבלויות.

במלון מחכה לכם מסעדת בשרים טובה ונחשבת בשם מידטאון גריל. שם מגישים נתחים איכותיים בסגנון אמריקאי בחלל מלא סטייל. סורלס הוא בר מסעדה שמגיש מבחר משקאות וקוקטיילים, אבל אפשר לעצור שם גם לארוחת צהריים או ערב בסגנון בינלאומי לצד משקה.

במהלך השהות שלכם בעיר אתם יכולים גם להנות במתקני הספא של המלון. במקום פועלת סאונה ומרכז יופי שמציע טיפולים שונים. יש גם חדר כושר מודרני עם מתקנים מגוונים בו תוכלו להעביר אימון מספק.

לא חשוב באיזו שעה תגיעו לאמסטרדם מריוט הוטל, בקבלה יחכו לכם אנשי הצוות של המלון ויתנו לכם שירות מסביב לשעון. במקום ישמחו גם לארגן עבורכם סיורים שונים בעיר או כרטיסים לתחבורה ציבורית, לדאוג לבייביסיטר לילד. ניתן להפקיד מטען לאחסון או לשלוח בגדים לכביסה.

החניה במלון זמינה עבורכם בעלות של 39 אירו ליום ויש שם גם תחנת טעינה לרכבים חשמליים.

כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.

כתובת: Stadhouderskade 12, 1054 ES Amsterdam, Netherlands

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל

עוד מלונות באמסטרדם