5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

אלו היעדים באירופה שאסור לכם לפספס!

אין על אירופה! היא נמצאת במרחק טיסה קצרצר מאיתנו, אפשר למצוא דילים מעולים של טיסה ומלון, יש בה אטרקציות למשפחה כולה, תרבות בשפע והמטבח? פגז. אז אם גם אתם מוצאים את עצמכם מבולבלים מההיצע הגדול, הרשנו לעצמו לרכז לפניכם את היעדים הכי שווים ביבשת. חופשה נעימה!

 

בודפשט

בודפשט מתקשרת מיד לחופשה זולה וזו לא טעות – מדובר באחד היעדים הכי ידידותיים לכיס עבור תיירים ובכל זאת, יש בה המון מעבר ולא משנה מתי תבקרו בה, צפויה לכם הפתעה נעימה.

בין היתר – הזדמנות מעולה ליהנות מנופש משפחתי במחיר אטרקטיבי ועם המון אטרקציות מעולות ולא יקרות, חלקן אפילו לגמרי בחינם. בנוסף, יש בה אתרים היסטוריים מרהיבים, סצנת השופינג שלה מדהימה, נהר הדנובה מציע אווירה רומנטית והאוכל טעים במיוחד.

טיול באירופה

פריז

רומנטית, מתוחכמת, יפהפייה ולא מושגת – פריז, עיר שכל חופשה בה היא חלום וכל תמונה בה ראויה לפרסום באינסטגרם. אבל כפי שבודפשט לא רק זולה, פריז לא רק יפה ויש בה המון לראות ולעשות.

מה למשל? מוזיאונים מסקרנים, גלריות אמנות קסומות, חנויות בוטיק שיקיות, מסעדות מהטובות ביותר בעולם, פארקי שעשועים, ארכיטקטורה מרשימה ועוד. מידע נוסף באתר Discover Paris בו טיפים שווים שיחסכו לכם המון זמן וכסף.

 

ליסבון

אם אתם מחפשים יעד ידידותי, מעניין ולא יקר – אז ליסבון, אחת הערים הזולות ביותר באירופה, כך שגם אם תבקרו בה בהרכב משפחתי ולא תחסכו באטרקציות, תסיימו את החופשה עם עודף בכיס.

בנוסף, ליסבון ידועה בזכות מזג אוויר מעולה, שווקים צבעוניים וסצנה קולינרית מופלאה – אוכל ים תיכוני עם טוויסט אירופאי ואם אתם חובבי מאכלי ים, צפויה לכם חגיגה.

טיול באירופה

רומא

רומא – כל הדרכים מובילות אליה וכל חופשה בה חוויה. היא מלאה בהיסטוריה, מוזיאונים נהדרים, אתרים אייקוניים שמושכים מיליוני תיירים מדי שנה והמון אירועי תרבות. בד בבד, היא צעירה ותוססת, יש בה חיי לילה מעולים, מסעדות ברמה בינלאומית ואטרקציות לגדולים וקטנים.

כל אלה ועוד, הופכים אותה ליעד מושלם לחופשה זוגית, משפחתית ולגמרי לבד. רק אל תשכחו לשריין טיסה ומלון ולפנות ביומן מספיק זמן כדי ליהנות מכל מה שיש לה להציע.

 

מונטנגרו

מונטנגרו ללא ספק בין היעדים היפים ביותר באירופה ולמרות שהשם ודאי מוכר לכם, היא לא נמצאת ברשימת מוקדי התיירות הפופולריים ביותר בקרב תיירים מישראל וחבל – היא זולה, יש בה אוכל מצוין, השופינג בה זול ויש מקומות לינה במחירים אטרקטיביים. באשר לעונה המומלצת, היא נהדרת כיעד קיצי לחובבי טיולים באוויר הפתוח ובחורף יש לה סצנת סקי לא רעה.

טיפ מאיתנו – אם אתם רוצים להוסיף לטיול עניין ועל הדרך לחסוך כסף, מומלץ להגיע למונטנגרו דרך דוברובניק (קרואטיה) ו/או לשלב את הביקור בה עם קרוז ליעדים סמוכים.

טיול באירופה

וזה ממש לא הכל...