5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

דירות להשקעה מסביב לעולם – למה זה משתלם ומה חשוב לדעת?

שוק הנדל"ן הינו אחד מאפיקי ההשקעה הכי פופולריים בעולם, והמשקיעים יכולים ליהנות מרווחיות ומתשואות גבוהות. לכן בשנים האחרונות, משקיעים רבים החלו להשקיע ברחבי העולם. המשקיעים מחפשים הזדמנויות השקעה בשווקים אחרים. ישנם יעדים בעולם שמחירי הנדל"ן נמוך יותר מישראל, ובזכות כך ניתן ליהנות מריווחיות ותשואה טובה. אז לפני שאתם מחליטים להשקיע בנדל"ן ולרכוש נכס בחו"ל, חשוב לבצע את כל הבדיקות. במאמר זה נפרט את היתרונות והסיכונים כשמשקיעים בחו"ל.

 

פעולות בסיסיות לפני שמשקיעים בחו"ל

לפני שמחליטים להשקיע בנדל"ן בחו"ל, יש לבצע מספר פעולות חשובות. צריך לערוך בדיקה מקיפה של היעד, האם מדינת היעד בטוחה מבחינה ביטחונית, כלכלית, יעד תיירותי, ומה מצב שוק הנדל"ן במדינת היעד. חשוב לבדוק ולהתייעץ עם עו"ד או איש מקצועי שמבין בהשקעות נדל"ן בחו"ל. ולבקש לראות דוגמאות של השקעות שבוצעו.

השקעה

השקעה בנדל"ן בחו"ל

היתרונות כשמחליטים לרכוש נדל"ן להשקעה במדינות זרות ברחבי הגלובוס. האפשרות של גיוון בהשקעות וחשיפה לשווקים חדשים בעלי רווחיות טובה יותר. חשוב לבחור את היעד שיהיה מקום בטוח ויציב מבחינה פוליטית, כלכלית, ביטחונית, ולהכיר את התנאים עבור משקיעים זרים באותו היעד, וכך ניתן להבטיח שאתם משקיעים ביעד בטוח ותוכלו לקבל תשואות גבוהות לאורך זמן, ובלי לסכן את ההשקעה שלכם.

לדוגמא בשנים האחרונות משקיעים רבים מחליטים לרכוש דירות להשקעה ברומניה. רומניה נחשבת למדינה משגשגת ובטוחה להשקעות נדל"ן. במיוחד בוקרשט עיר הבירה, לכן לפני שאתם מחליטים להשקיע, בדקו היטב את היעד שאתם מחליטים.

 

הסיכונים והאתגרים בהשקעה בחו"ל

כאשר מחליטים להשקיע בנכס או בדירה בחו"ל חשוב לזכור שישנם קשיים וסיכונים. צריך לזכור את ההבדלים בחוקים במדינה זרה, בתנאים שנותנים למשקיעים זרים לעומת משקיעים מקומיים באותתו היעד. רצוי להכיר את השפה והתרבות ביעד שאתם מחליטים, ולכן רצוי להתייעץ עם גורם מקצועי שמכיר את היעד ומבין בכל ההליכים העסקיים והמשפטיים ביעד שהחלטתם לגביו. כדי שתוכלו להניב פירות מההשקעה שאתם מחליטים להשקיע בנדל"ן בחו"ל.

 

ייעוץ המקצועי

חשוב מאוד להתייעץ ולהיות מיוצג באמצעות עו"ד שבקיא בתחום השקעות נדל"ן בחו"ל. ובנוסף שילוב של יועצי מס והשקעות שמכירים את כל החוקים והמיסוי במדינת היעד ובחו"ל בפרט, כדי שיוכלו לייעץ וגם לסייע בהערכת סיכונים וניהול ההשקעה. קבלת ייעוץ מקצועי ומקיף מכל הזוויות תמנע טעויות יקרות ותגדיל את סיכויי ההצלחה.

 

לסיכום

כאשר מחליטים על השקעה בנכסים ונדל"ן מחוץ לגבולות המדינה צריך להיערך לכך מראש כדי שזאת תהיה עסקה משתלמת ולא נתאכזב מכך. ולכן חשוב לפני כל החלטה, לבדוק היטב את כל ההשלכות לגבי יעד ההשקעה, התייעצות עם גורם מקצועי שמבין את כל ההליכים. שיוכל לייעץ לכם לגבי ההשקעה. תכנון נכון יאפשר לממש את הפוטנציאל בצורה יעילה ורווחית.

דירות להשקעה