5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

הכרויות בחו"ל – איך תעשו זאת נכון?

חלק מהאנשים טסים לחו"ל כדי "להתפרע על הקזינו", בעוד כי אחרים טסים כדי לבקר משפחה, על מנת לצאת לכל מיני טראקים בטבע של הודו, או בכלל כדי לטייל ברחובות אירופה. ככה או ככה, אהבה בחו"ל יכולה להגיע במפתיע, ואין ספק כי אהבה בחו"ל עשויה להיות סופר מרגשת. אבל, היא עלולה גם להיות מסוכנת – קראו כאן.

 

קודם כל מס' מילים על הסיכונים של הכרויות בחו"ל

בסופו של דבר, האינטרנט מהווה דלת פרוצה עבור נוכלים מכל העולם, שלא פעם מוצאים את הקורבנות שלהם באתרי הכרויות באינטרנט. לכן, לעולם אל תמסרו פרטים אישיים לאנשים שאין לכם מושג מי הם באמת, בטח שלא כל מיני נתונים כמו כרטיסי אשראי וכל מיני כאלה. זה כלל אצבע, כלל יסוד ואבן דרך שלכם בעולם של הכרויות אונליין. נוסף על כך, אנחנו ממליצים תמיד לקחת בחשבון את סוג הפלטפורמה אשר משמשת אתכם עבור מציאת פרטנרים. זכרו, אתרים אלו חייבים להיות מאובטחים! לצורך העניין, אם האתר נמצא בכתובת HTTP ולא בכתובת HTTPS, דעו כי מדובר בד"כ בנוכלות.

היכרויות בחו_ל

דייטים בחו"ל: כמה טיפים שיוכלו לשמש אתכם

בימינו רוב אתרי ההיכרויות עובדים ומבוססים על GPS, ככה שאתם בעצם יכולים להזין באתר את האזור המדויק בו אתם נמצאים בחו"ל. לכן, בין אם אתם משתמשים בפלטפורמה של הכרויות לעשירים בחו"ל, לדתיים או לכל צורך אחר, זכרו לעדכן את היישום שאתם נמצאים במיקום הספציפי שלכם. כמו כן, אנחנו ממליצים גם על הטיפים הבאים שריכזנו כאן עבורכם:

  • ספרו מי אתם: תערכו את ה"אודות" שלכם בפרופיל, ככה שיתאים לשפה של המדינה בה אתם נמצאים כרגע.
  • תמונות לוקאליות: כדאי להעלות תמונות חדשות שלכם בכל מיני מקומות באותה מדינה, כי זה בעצם נותן לכם משהו לדבר עליו כאשר אנשים אחרים פונים אליכם.
  • מידע אישי מדי: היו זהירים לגבי מידע אישי שאתם משתפים, ובטח שחשוב לא לשתף את המיקום של בית המלון הספציפי שבו אתם שוהים.
  • דייט ציבורי: כאשר מדובר על הכרויות בחו"ל, תמיד תקפידו להיפגש במקומות ציבוריים בפעם הראשונה וגם בפעמים הבאות שלאחר מכן.

 

לסיכום, כמה עולה להכיר בחו"ל?

בסופו של דבר, המחירים של אתרי היכרויות איכותיים יכולים לנוע בין עשרות שקלים לבין מאות שקלים בחודש, תלוי מהם המאפיינים הספציפיים של אותו אתר בו אתם רוצים להשתמש. חלק מהאתרים יותר אינטראקטיביים מאשר אתרים אחרים, בעוד כי חלק מהאתרים הם אפילו חינמיים. לכן, ההמלצה הכי טובה היא להתנסות באיזשהו אתר כאן בארץ, ככה שתוכלו לסגור את הפינה הזאת מראש.

במילים אחרות, אל תגיעו לחו"ל כאשר אין בידיכם איזשהו אתר או אפליקציה שאתם מכירים מראש. מצאו מראש אתר איכותי להיכרויות בחו"ל, ואם צריך גם שלמו כמה קלים על שימוש בו. אם האתר מאובטח, ואתם נוקטים בצעדים הנדרשים כדי לשמור על ביטחונכם, היכרויות בחו"ל בהחלט יכולות להיות מאוד מרגשות. זה חומר שכותבים עליו ספרים.

קרטוקונוס