5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

העובדים שלך יהיו מאושרים עד הגג: אלו המתנות הכי טובות לחלק לעובדי המשרד!

 

היום אנו יודעים שיש קשר ישיר בין הענקת מתנות לעובדים לבין התפוקה שהם מעניקים לעסק. לפני כמה ימים נתקלנו בתוצאותיו של מחקר שעסק בנושא והחלטנו להוציא מדריך שיציג בפני המעסיקים את רשימת המתנות הטובות ביותר שכדאי לחלק לעובדי המשרד. נמליץ לכם להישאר כאן, כדי שתוכלו לגלות מהן.

 

מגש מתקפל למחשב – מתאים לעובדים מהבית

זה בלתי אפשרי לכתוב מדריך שמרכז את המתנות הטובות ביותר שאפשר להביא לעובדים, מבלי להציג את המגש המתקפל. שכן, זוהי המתנה האולטימטיבית שצריכה להינתן לעובדי המשרד, במיוחד אם הם עובדים מרחוק בחלק מימות השבוע. שכן, המעמד מאפשר להם לעבוד בנוחות, בזמן שהם יושבים על הספה בבית או בפינת זולה של בית קפה.

מגש מחשב

מעמד קריסטל לכרטיסי ביקור

פסקה זו מתאימה למי שרוצים להעניק לעובדים שלהם מתנות למשרד שישמשו גם אותם (המעסיקים) באופן מסוים. שכן, ההמלצה היא להעניק מעמד כרטיסי ביקור ייחודי שיקשט כל שולחן משרדי ויתפוס את העין של הלקוחות. נבקש להדגיש שיש יתרון משמעותי ברכישה גדולה של מעמד זה לכלל עובדי המשרד. שכן, נוכחותו של מעמד זהה בחדרי המשרד השונים, מעבירה מסר של מקצועיות. נמליץ לכם לחרוט את שמו של העובד שצפוי לקבל את המתנה או שתוסיפו הקדשה אישית על גבי פס מתכת, כדי שכל עובד יוכל להרגיש שהמתנה ניתנה לו במיוחד.

 

מזוודת טרולי

מעסיק שרוצה לפנק את העובדים שלו, צריך לתת להם מתנות שקשורות לחופשה. זה הרי ידוע שלא משנה כמה העובד מחובר למקום העבודה, הוא עדיין יחשוב על טיול חלומי בחו"ל בכל רגע נתון. לכן, ההמלצה היא לדרבן כל עובד להגשים את החלום לתקופה קצרה ולצאת לטייל. שכן, הדבר יאפשר לו לחזור למקום העבודה עם אנרגיות מחודשות ותחושה טובה, מכיוון שהוא יודע שהמעסיק שלו רואה אותו ואת הצרכים שלו. אם תבחרו במתנה מושלמת זו, נמליץ לכם להוסיף ברכה אישית לכל עובד, כדי שהוא יבין את הרמז ויצא להתאוורר.

 

שעון מעורר משתולל

המתנה האחרונה שתוצג במדריך זה מתאימה במיוחד עבור מעסיקים שהעובדים שלהם מגיעים באיחור על בסיס קבוע. שכן, מדובר בשעון מעורר משתולל שלא יאפשר להם להישאר במיטה אחרי שהוא מתחיל לצלצל. נציין שאין צורך להסביר מהי המחשבה שעומדת מאחורי מתנה זו, מכיוון שניתן להעניק אותה גם סתם כך, מבלי לרמוז על עמידה בזמנים.

 

השורה התחתונה – זה הזמן שלכם לבחור

אלה היו המתנות המושלמות שמומלץ להעניק לעובדים שלכם, כדי שהם יהיו מאושרים עד הגג. כעת, אתם יודעים מהן, אז תצטרכו פשוט לבחור באפשרויות המתאימות ביותר מבין המגוון. רגע לפני סיום, נמליץ לכם לצרף תמיד ברכה אישית וקצרה לצד המתנות, כדי להעביר מסר של אכפתיות ודאגה.

עובדי משרד

וזה ממש לא הכל...