5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

השכרת רכב בדובאי – כל מה שצריך לדעת

כשאנחנו יוצאים לטיול בחו״ל, אנחנו רוצים להתנתק מהחוויות היומיומיות שלנו, לנשום אוויר אחר, לחשוב מחשבות אחרות ובעיקר להרגיש אחרת. זה נכון לטיול בכל עיר בעולם, אבל כשאנחנו נוסעים לדובאי, אנחנו נוסעים כדי להרגיש עשירים לרגע. החל מהברים המסוגננים ועד הרחובות המודרניים, העושר נשפך בדובאי מכל פינה, העושר נמצא בהישג ידך.

 

השכרת רכב יוקרה בדובאי – זה מתבקש

נחתתם בדובאי? ועכשיו – מה יותר מתבקש מלפתוח דלת של רכב יוקרה נוצץ, להתיישב על כיסא הנהג המפנק, להעביר להילוך נסיעה, לסחוט את דוושת הדלק, ולהקשיב לרעש המענג של רכבי השופוני שמשתלב עם פעימות הלב שלנו. דמיון ומציאות מתערבבים זה בזה וזו הרגשה מדהימה.

השכרת רכב יוקרה בדובאי

מה עליי לדעת כשאני שוכר רכב בדובאי?

השכרת רכב בדובאי היא מגיל 21 ומעלה ומחייבת הצטיידות ברישיון בינלאומי. חברות ההשכרה מציעות ביטוחים בסיסיים וניתן לרכוש ביטוח עם כיסוי רחב יותר.חוקי התנועה די דומים לאלו שבארץ. רמת האלכוהול המותרת היא: כלום, כן. כלום. תעשו לעצמכם טובה ואל תסתבכו עם זה. כיווני התנועה הם כמו בארץ.

ראוי לציין שדובאי היא עיר מתקדמת וחדשנית והכבישים בה נוחים ומודרניים, מה שאומר שהרבה כבישים בה הם כבישי אגרה. העלות לא גבוהה והחיוב בדרך כלל אוטומטי כשאתם שוכרים את הרכב, אך כדאי לוודא זאת קודם לכן.

 

מה עליי לדעת כשאני שוכר רכב יוקרה?

מן הסתם, העלות של השכרת רכב יוקרה גבוהה יותר מאשר השכרת רכב רגיל, כך גם הביטוח על הרכב והפיקדון. כשאתם שוכרים רכב יוקרה צריך לשים לב בעת קבלתו מחברת ההשכרה – להסתכל עליו היטב, ולצלם כל פגם שקיים בו לפני שחתמתם עליו, כדי שלא תחויבו בטעות על שריטה שלא גרמתם ותצאו עם הפסד כספי ותחושה לא טובה.

רכבי יוקרה לעיתים מביאים איתם, למי שלא נוסע עם כאלה כל יום, מערכות חדשות, פונקציות מלהיבות ופינוקים. כדאי לקבל הדרכה בסיסית, לפני שאתם יוצאים עם הרכב מחברת ההשכרה, לגבי המערכות השונות ברכב.

לשכור רכב יוקרתי

מה עליי לדעת כשאני שוכר רכב יוקרה בדובאי?

חשוב לשים לב לשכור רכב מחברה מוכרת וידועה. השכרת רכב בחו״ל יכולה ליצור בעיות שאולי בארץ הייתם מתמודדים איתן בקלות, אבל במדינה זרה הן מסובכות יותר. מהסיבה הזו כדאי גם לוודא שהביטוח שלכם רחב ככל האפשר. תאונה קטנה מאד עלולה לגרום להוצאה שיכולתם להימנע ממנה די בקלות. מי ששוכר רכב, במיוחד רכב יוקרה, רוצה לנהוג בלי דאגות מיותרות.

  • ודאו איפה נמצאות תחנות הדלק במסלול שלכם.
  • אל תיסעו במהירות מופרזת – העיר מרושתת במצלמות מהירות מתקדמות, מה שעלול לגרור קנס גבוה.
  • תחנו איפה שמותר, זה בדרך כלל יהיה בחינם. לא באתם לדובאי כדי לראות את המזראטי שלכם נגררת או מקבלת דו״ח.

 

סיכום

השכרת רכב יוקרה בדובאי היא הנאה מובטחת במחירי רצפה, באופן יחסי, אך עם זאת מדובר בפרוצדורה, והיא מחייבת אתכם בהתארגנות, הבנה של כללי המקום ושמירה עליהם.

השכרת רכב בדובאי