5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

למה חשוב לעשות ביטוח לפני טיסה לחו"ל?

לפני שאתם נוסעים מעבר לים, עליכם לזכור שבמקרה של פציעה, תאונה או מחלה ביטוח הבריאות הממלכתי שיש לכם בישראל לא תופס כאשר אתם נמצאים מחוץ לגבולות המדינה. גם טיפול רפואי פשוט הוא דבר שיכול לעלות הרבה מאוד כסף, ולכן עליכם להיות מצוידים בביטוח בריאות שיכסה גם את העלות של הטיפול מעבר לים. כאן נספר לכם על החשיבות שלו. 

 

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא אחד הביטוחים הכי בסיסיים שיש לעשות. הסיבה לכך היא העלות הגבוהה של טיפול רפואי כאשר אנחנו נמצאים במקום שבו אין לנו ביטוח בריאות. היתרון הגדול שיש לביטוח הרפואי של חברת פספורט קארד הוא בכך שאתם מקבלים כרטיס אשראי שאיתו תוכלו לכסות את כל העלויות של הטיפול הרפואי. כך לא תהיו בסיכון שחברת הביטוח לא מוכנה לכסות את הטיפול בכם.

לא משנה מה המצב הרפואי שלכם ולאן אתם טסים, ביטוח רפואי הוא משהו שאסור לכם לוותר עליו. בחלק מהמדינות הטיפול הרפואי הוא במצב כה ירוד, עד כדי כך שבחלק מהמצבים הביטוח גם יממן לכם הטסה לארץ לצורך קבלת טיפול רפואי הולם. בכל מקרה, חשוב להבין קודם כל איך מחשבים את העלות של הביטוח הזה, את בדיקת העלויות ניתן לעשות בשיחה עם פספורט קארד טלפון.

ביטוח נסיעות לחול

שיטת התמחור

התמחור של ביטוח רפואי הוא לפי ימים וכמובן לפי היעד שאליו אתם נוסעים. ככל שהיעד מסוכן יותר כך עלות הביטוח תהיה גבוהה יותר. בנוסף, עלות הטיפול הרפואי במדינה שאליה אתם טסים גם היא תשפיע על המחיר של הביטוח.

 

פעילויות מיוחדות

אם אתם הולכים לעשות פעילויות מיוחדות במסגרת הטיסה שלכם עליכם לרכוש פוליסה שמיועדת לסיטואציות הללו. סקי, גלישה, טיולים מיוחדים וכיו"ב מחייבים אתכם בביטוח מקיף יותר לאור העובדה שמדובר על פעילויות שמעמידות אתכם בסיכון גבוה יותר למצבים שבהם תצטרכו טיפול רפואי. בכל מקרה, ההבדל בין הביטוחים לא אמור להיות משמעותי גם כאשר יש כיסוי לזה.

פעילויות מיוחדות

על מה חשוב להקפיד

שני הדברים החשובים ביותר בעת רכישה של פוליסת ביטוח רפואי לחו"ל זה היקף הפוליסה והדרך לממש אותה. ההמלצה שלנו היא לרכוש פוליסה בהיקף כמה שיותר גדול, כיון שהבדלי המחירים לא גבוהים ובמקרה של צורך בכיסוי ההוצאה יכולה להיות כבדה. בנוסף, בדקו שיש לכם דרך נוחה לממש את הביטוח כדי לא למצוא את עצמכם בעימות מול החברה לאחר שהוצאתם כסף על טיפול.

 

לסיכום

אחד הדברים הכי חשובים לפני נסיעה לחו"ל זה לדאוג לביטוח רפואי. המטרה של הביטוח היא לכסות אותנו במקרה של פציעה, חבלה, תאונה או כל דבר שמצריך טיפול רפואי מעבר לים. שיטת התמחור היא לפי היעד שאליו אתם טסים ורמת הסיכון שבה הטיסה שלכם מדורגת. בדקו שיש לכם דרך נוחה לממש את הביטוח, ואל תחסכו על הפוליסה כיון שבעת הצורך היא תמנע מכם הפסד.

למה חשוב לעשות ביטוח לפני טיסה לחול

וזה ממש לא הכל...