5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

כך תתכננו את חופשת הספא המושלמת באירופה!

תכנון חופשה מושלמת זאת אמנות. יש לתאם ולבדוק פרטים רבים מאד ובמקביל להתייחס לתנאים הבסיסים דוגמת הרכב המטיילים והתקציב. לכן שאלת האפשרות לגבי תכנון חופשת ספא מושלמת באירופה היא שאלה שכדאי להתייעץ בה עם מומחים בתחום.

 

איפה תרצו לבלות את החופשה שלכם?

חופשת ספא באירופה הן דבר פופולארי ומקובל מאד אנשים רבים בכל רחבי היבשת מבקשים ומוצאים לעצמם אפשרויות של חופשות מסוגים שונים שמרכז הבילוי הוא פעילות ספא. המגוון התרבותי השונה ברחבי היבשת וההשפעות ההדדיות מאפשר ביחד עם נכסים טבעיים במקומות שונים לקיים חופשות נפלאות כאשר המתקנים הנלווים לאותם מתקנים נהנים מהסטנדרט הגבוהה והקפדני אשר מכתיב האופי האירופאי המיוחד.

בשל כך חופשות מעין אלו קורצות מאד לקהל הישראלי הידוע בחיבתו הגדולה לספא ומתקניו. תרבות הספא באירופה כל כך נרחבת שאפשר למצא אותה במדינות רבות בצורות שונות כאשר באזורי מרכז ומזרח אירופה היא נפוצה אף יותר.

במקומות רבים תוכלו להנות ממרכזי ספא הממוקמים במרכזי ערים גדולות וחשובות ובאותה הנשימה להגיע לאתרי ספא מבודדים יחסית שסביבם בנויה עיר או מעין אזור נופש. האפשריות ברחבי היבשת כה מגוונים שאתם תעמדו בפני החלטות לא פשוטות שבכל מקום אליו תחליטו להגיע, יהיה מקום אחר שלא תספיקו לבקר בו.

איפה תרצו לבלות את החופשה שלכם

מה התקציב שלכם?

כמו בכל חופשה בכל תחום על מנת לבצע תכנון מושלם ומוקפד של חופשת ספא באירופה אתם חייבים להבין בראש ובראשונה מהן המטרות שלכם מהחופשה ומה התקציב שלכם בעבורה. כמו בכל תחום אחר בחיים לתקציב שלכם תהיה השפעה מכרעת על תכנון החופשה שלכם. לכן חשוב שתהיו מודעים לפרטים הבאים:

  • טווח המחירים – זוהי סוגיה שכמעט בלתי ניתנת להסבר. הטווחים בין אתר ספא אחד לאחר יכולים להיות משמעותיים מאד בהתאם למדינה, לאזור ולעיר שתבחרו לנפוש בהן. טווח המחירים במדינות מערב אירופה, דוגמת גרמניה או הולנד יהיו יקרים יותר מאשר סלובקיה או סלובניה. אתם תגדירו את טווח המחירים, אנחנו נעזור לכם למצא את הטוב ביותר.
  • רמת היוקרה – כמו שיש מלונות 3 – 4  – 5 כוכבים, כך גם אתרי ספא, יש כאלו המבטיחים פאר ורמת גימור השייכים לאלפיון העליון, יש אתרים השווים לכל כיס, בסוף ההחלטה שלכם היא מה שקובעת.
  • לינה – אחת הסוגיות המעניינות היא איפה ללון, במידה ויש מלון הבנוי על אתר ספא, או אז הנוחות גבוהה, ולרוב גם המחיר. במקומות בהם אין מלונות באתר עצמו צריך למצא מקום לינה ומידת המרחק והפאר שלו תקבע את המחיר.

מה התקציב שלכם

מה הרכב המטיילים

סוגיה לא פחות חשובה בעת התכנון שלכם לגבי חופשת ספא באירופה היא הרכב המטיילים, לסוגיה זאת יש השפעה רבה על אופי המקום שבו תבקשו לשהות.

  • משפחה עם ילדים – ככל הנראה לא יאפשר בילוי של ימים שלמים במתקני הספא וידרשו מקום עם אטרקציות בילוי נוספות שיהפכו את החופשה מושלמת עבור כולם.
  • זוג צעירים לחופשה רומנטית – אם אתם בחופשה רומנטית יכול להיות שחדר מפנק באזור כפרי ומבודד יעשה את העבודה עבורכם, אתם בטח לא תזדקקו למתקני משחק לילדים.
  • חבורה של מבוגרים המחפשים בריאות – סוג מבלים כאלו הבאים לאתר ספא יבקשו נוחות לשהייה ארוכה במקום ואפשרויות שעיר יכולה להציע כגון מגוון מסעדות ואולי אזורי קניות.

לכל הרכב משפחתי יש את האפשרויות שמתאימות רק לו. לכן אין תשובה אחת לשאלה מהי חופשת ספא מושלמת באירופה.

כך תתכננו את חופשת הספא המושלמת באירופה!

וזה ממש לא הכל...