5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

האם קורס קואצ'ינג יכול להוביל אותך לעבוד מכל מקום בעולם

בשנים האחרונות אימון אישי, או בשמו האחר: קואצ׳ינג, הפך להיות נפוץ יותר ויותר. קואצ'ינג הוא קשר בין מאמן אישי מוסמך, לאדם שמעוניין להביא את מלוא הפוטנציאל שלו לידי ביטוי. כיום, לא מעט אנשים בתפקידים בכירים ניהוליים כמו יזמים ומנכ״לים משתמשים בשירותיהם של מאמנים אישיים. חלק מאותם האנשים גם עובדים בעבודות היברידיות שלא מצריכות מהם להיות בבית או בארץ בכלל. איך זה עובד? והאם קורס קואצ'ינג יכול להוביל אותך לעבוד מכל מקום בעולם?

 

מה מהות האימון האישי?

ממש כמו ספורטאים אולימפיים שזקוקים להכוונה מקצועית של מאמן אישי בתחומם, כך גם אנשים לעיתים זקוקים לאימון אישי שיעזור להם להתקדם בחיים המקצועיים והאישיים. נקודת המבט של מאמן היא יותר אובייקטיבית. כפי שהתמיכה הגדולה שהמאמן מביא איתו, גורמת לספורטאי האולימפי להגיע לשיאים יותר ויותר גבוהים, כך גם אנשי מקצוע משתמשים בשירותיהם של קואצ׳ר או קורס קואצ'ינג, זאת על מנת להצליח להביא את עצמם להתנהלות המיטבית שלהם בשלל תחומים.

המהות של אימון אישי

מי הם הקואצ׳רים?

קואצ'רים, המאמנים האישיים, הם אנשי מקצוע מוסמכים שיכולים להעניק לאחרים מענה בבעיות האישיות השונות. לקואצ'רים יש את היכולת הכי חשובה שהם למדו במהלך הסמכתם: לראות את התמונה המלאה ולשפוך אור נוסף וחדש על חייו של המאומן. לרוב עבודתו של המאמן היא לפעול בתור מנגנון שיקוף בקבלת ההחלטות הקשות ולחדד מיומנויות שונות של המאומן שזקוק לכך. אם גם אתם רוצים להיות קואצ'רים – הירשמו לקורס קואצ'ינג שיסמיך אתכם לכך.

 

מה הם היתרונות של קורס קואצ'ינג?

קורס קואצ'ינג יכול לשנות את חייכם ולסייע לכם במיגור של ההרגלים הבלתי רצויים מהם תרצו להיפטר, באופן יותר מהיר. המפגשים בקורס ידרשו מכם להקפיד על עשייה משמעותית שיכולה להקפיץ אתכם קדימה. בקורס כזה תקבלו הכוונה ולמעשה גם תלמדו לבצע פעולות יעילות וממוקדות יותר עבור הטבת חייכם וגם תקבלו כלים נכדי ללמד זאת אנשים אחרים. בקורס קואצ'ינג ניתן לקבל ארגז כלים למציאת יעדים מדויקים יותר עבור עצמנו ואיך נכון לעשות זאת מבלי לבזבז יותר מדי זמן. עוד יתרון שהקורס עונה עליו הוא המענה האנושי, העזרה והנכונות להקשיב ולעזור לכל מאומן להגיע למטרה שהוא מכוון אליה.

 

האם לאחר קורס קואצ'ינג ניתן לעבוד מכל מקום בעולם?

במידה וסיימתם קורס קואצ'ינג, ויש בידכם את הכלים הנכונים, ייתכן כי תוכלו לעבוד גם מחו״ל. במידה ואתם מעוניינים בטיול ממושך או רילוקיישן, הציבו לעצמכם מטרה לעבוד במקום אחר. אם מטרתכם היא להצליח לעבוד באופן עצמאי ממדינה אחרת – תוכלו להגשים את היעד שלכם. כמובן שכמעט כל כל עבודה שתבצעו במדינה זרה, בעיקר עבודה הקשורה באינטראקציה עם תושבי המקום, ובכלל זאת העיסוק בקואצ'ינג -תדרוש מכם להכיר היטב  גם את השפה והתרבות של המתאמנים הזרים שלכם.

קורס אימון

וזה ממש לא הכל...