5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

הטיסה שלכם לאמסטרדם נדחתה? כך תגלו האם מגיע לכם פיצוי

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר הטיסות שנדחות לרחבי אירופה ולאמסטרדם בפרט. עובדה זו גרמה לנו להבין שמאחורי הסטטיסטיקה, יש אנשים שתוהים לגבי הפיצויים שמגיעים להם. החלטנו שלא לשבת בחיבוק ידיים ויצאנו לברר איך תוכלו לבדוק אם מגיע לכם פיצוי ואם כן, מה גובהו. הישארו פה ותהיו בטוחים שתגלו את כל הפרטים הדרושים לכם.

 

מה תקבלו אם הטיסה לאמסטרדם נדחתה בין 5 ל – 8 שעות?

יש לא מעט טיסות שנדחות לזמן קצר יחסית (אך הן עשויות לפגוע בנוסעים באופן משמעותי, במיוחד עם יש להם טיסת קונקשיין בהמשך הדרך). במצב שכזה, הנוסע יוכל לקבל החזר מלא על הכרטיס שרכז או לקבל כרטיס טיסה חלופי למועד אחר. נדגיש שאתם אלה שקובעים מה תרצו לקבל מבין השניים. שימו לב, אם חברת התעופה תציע לכם לקבל כרטיס חלופי לטיסה שצפויה להמריא ביום שלאחר מכן,  אתם יכולים לקבל שירותי הסעה ולינה בבית מלון על חשבון חברת התעופה.

 

יש דרך קלה לבדוק את זכאותכם

אם מצאתם את עצמכם עומדים מול לוח הטיסות לאחר שגיליתם שהטיסה שלכם נדחתה ואין לכם את הזמן לקרוא את המדריך הנוכחי במלואו, עליכם לדעת שיש אתרים מסוימים שמאפשרים לבדוק את הזכאות לקבלת פיצוי על טיסה שאיחרה. נסביר שמדובר בעצם בסקר קצר שמתבצע על ידי בוט שמכוון אתכם לקבלת הפרטים במהירות וללא צורך בקריאת מלל רב.

 

הטיסה לאמסטרדם נדחתה מעל ל – 8 שעות? אלה הפיצויים שתקבלו

מי שגילו שהטיסה שלהם נדחתה לזמן ממושך שעולה על 8 שעות, צפויים לקבל פיצוי שזהה לטיסה שבוטלה. שכן, כך החוק קובע. מדובר בפיצוי משמעותי שכולל את הפרטים הבאים:

  • אספקת מזון ושתייה
  • שירותי הסעדה
  • 2 שיחות טלפון
  • לינה בבית מלון

אם לא די בכך, הנוסעים יוכלו לקבל את העלות של כרטיס הטיסה או לבחור בכרטיס טיסה חלופי לבחירתם.

 

יש מקרים שבהם אין אפשרות לקבל פיצוי

מדריך זה צפוי להסתיים בקרוב וזו ההזדמנות שלנו לציין בפניכם שהחוק קובע שיש מקרים חריגים שבהם לא ניתן יהיה לקבל פיצוי כספי. המקרה התדיר ביותר נוגע למצב שבו חברת התעופה יכולה להוכיח שהדחייה של הטיסה אירעה בעקבות נסיבות מיוחדות. כך שזו עשתה כל שביכולתה כדי למנוע את הדחייה הממושכת. שמענו על כמה מקרים כאלה שגרמו לנוסעים להבין שאין להם את האפשרות לקבל פיצויים, למרות שמדובר בעיכוב שגרם להם לעוגמת נפש והפסדים.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שריכז את כל המידע העדכני בנושא לפיצויים שמגיעים למי שהמתינו לטיסה לאמסטרדם שנדחתה. בשלב זה אתם מכירים בפרטים, כך שנותר לכם רק לפנות לחברת התעופה, במידה וגיליתם שזו צריכה לספק לכם פיצויים בהתאם לקבוע בחוק.

טיסה שהתעקבה

וזה ממש לא הכל...