5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

מלונות מומלצים באלקמאר

לפניכם מגוון מלונות מומלצים באלקמאר לנופש מושלם. אנו ממליצים להזדרז ולשריין חדרים בהקדם, השווים נחטפים מהר. כל המלונות בהזמנה מיידית. שיהיה נופש נעים, תחזרו בשלום, החופשה המושלמת שלכם מתחילה כאן:

⭐⭐⭐
בד אנד ברקפסט במרכז אלקמאר שמציע אירוח ביחידות מרווחות ומאובזרות בעיצוב וינטג'
7.28
מפנק ביחס למחיר
⭐⭐⭐
דירה מודרנית ומאובזרת בדירוג 3 כוכבים שמציעה מרחב, מטבח מודרני ונוף לעיר
7.12
מפנק ביחס למחיר
דירת פנטהאוז מעוצבת ויוקרתית במיקום מוצלח, שמציעה נוף לעיר ומטבח מצויד
7.04
מפנק ביחס למחיר
⭐⭐⭐⭐
מלון 4 כוכבים סמוך לאטרקציות רבות. עם חדרים מפנקים בעיצוב מודרני, מסעדה ובר
6.72
מפנק ביחס למחיר
⭐⭐⭐⭐
מלון 4 כוכבים לא רחוק ממרכז העיר. עם חדרים נוחים, ארוחת בוקר וחניה. מתאים למשפחות
6.4
מפנק ביחס למחיר
⭐⭐⭐⭐
מלון 4 כוכבים סמוך למרכז העיר עם ספא, עם חדרים מרווחים ושירות לבבי במיוחד.
6.32
מפנק ביחס למחיר
עוד מלונות בטעינה

ריכזנו עבורכם רשימת מלונות מומלצים באלקמאר הנותנים את התמורה הטובה ביותר ביחס למחיר שתשלמו. כל המלונות ניתנים להזמנה מיידית, בהתאם לזמינות החדרים במקום:

אחד היתרונות בהולנד הוא העובדה שזוהי מדינה שמציעה קצב קצת אחר. חלקים ממנה אמנם תיירותיים מאד ומושכים אליהם המוני תיירים בשיא עונת התיירות, ובכל זאת, יש בה משהו קצת אחר ובעיקר נינוחות שפעמים רבות קשה לתאר במילים. לצד אמסטרדם, העיר הגדולה, המתירנית, התוססת והצבעונית של הולנד, תמצאו עיר רגועה יותר, עיר שמציעה חופשה נפלאה ואווירה בלתי רגילה. אלקמאר היא לא באמת עיר, אלא יותר עיירה, שנמצאת במרחק של חצי שעת נסיעה מאמסטרדם והיא ממוקמת לא רחוק מהחוף. אלקמאר, שנמצאת ברשימת היעדים שאסור לפספס בהולנד, ידועה בזכות שוק הגבינות המפורסם שבה, שמתנהל מזה לא מעט שנים ומהווה אטרקציה בולטת מאד בסביבה. יש מבקרים רבים שמגיעים אליה לביקור חפוז של כמה שעות ולו כדי ליהנות מהאטרקציה הזו, ויש אחרים שבוחרים ללון בה לילה אחד או יותר. מלונות מומלצים באלקמאר יש לא מעט ומומלץ להזמין מקום לינה מראש באחד מהם ולו בשל הביקוש הרב לכך כמעט בכל עונה בשנה. 

התקופה המומלצת ביותר לביקור באלקמאר

שיא עונת התיירות באלקמאר מושפע, כפי שניתן לנחש, משוק הגבינות שבה. השוק פועל מספר חודשים בשנה, מסוף מרץ ועד סוף ספטמבר. המשמעות לכך בפועל היא שבחודשים הללו נוהרים אל העיר המוני מבקרים, שרוצים לצפות בתוצרת המיוחד, לטעום אותה וגם ללמוד דבר אחד או שניים אודות ההיסטוריה שלו, של העיר ושל הגבינות הנמכרות במקום. במהלך החודשים יולי ואוגוסט, הלא הוא "שיא-השיאים", העיירה עמוסה מאד במבקרים, שבוחרים להגיע אליה דווקא בתקופה הזו בזכות תנאי מזג האוויר המצוינים. בחודשים אלה פועל השוק גם ביום שישי וגם ביום שלישי בערב כך שקשה לפספסו. תקופות פחות עמוסות בעיר הן בין החודשים אפריל לספטמבר, אז השוק איננו פעיל ואז הטמפרטורות גם נמוכות יותר. בחודשים האלה קל מאד למצוא מלונות מומלצים באלקמאר שהם פנויים וגם המחירים יורדים והופכים לסבירים הרבה יותר. אם, לעומת זאת, אתם רוצים להגיע בקיץ, בזמן השוק, קחו בחשבון, ובייחוד אם מדובר בסוף שבוע, שהביקוש הוא גדול ולכן מומלץ להזמין מקום לינה מראש. גם בסמוך לחג המולד יש ביקוש רב, למרות שהשוק איננו פעיל, והמחירים יכולים לעלות, כמו גם הביקוש. 

האזורים המומלצים באלקמאר

מכיוון שמדובר בעיירה קטנה, אין כל כך משמעות למיקומו של מקום הלינה. אפשר למצוא מבחר של מלונות מומלצים באלקמאר ממש במרכז העיירה וגם כאלה, שנמצאים באזורים מרוחקים יותר. יחד עם זאת, חשוב לקחת בחשבון שאין, באופן יחסי, מספר גדול מאד של בתי מלון ופתרונות לינה אחרים, ולכן חשוב מאד לבדוק את כל הפרטים אודותיהם מראש וגם לבצע את ההזמנה בהקדם. 

למצוא מה שמתאים בקלות ובמהירות

אם אתם רוצים להגיע אל העיירה בקיץ ומתכננים ללון בה לילה אחד או שניים (או יותר), מומלץ לכם להיעזר באתרים ייעודיים שמתמחים באיתור מקומות לינה מומלצים. באתרים אלה תוכלו לבחון לעומק את בתי המלון השונים המוצעים לכם ולבדוק פרמטרים חשובים, כמו עלות הלינה, המתקנים השונים של בית המלון, המיקום שלו, דילים משתלמים, הנחות ועוד. ישנן אפילו תמונות עדכניות לכל מלון שמפורסם באתר וכמובן את כל המידע שאתם צריכים לדעת עליו לפני ההזמנה. ערכו סקר שוק, השוו מחירים והגדירו גם את הצרכים שלכם. התייחסו לתקציב העומד לרשותכם וגם לאופי החופשה שלכם: האם זוהי חופשה משפחתית (על כל הילדים), או אולי חופשה רומנטית עם בן או בת הזוג? האם אתם מחפשים מלון מפנק ומושקע או שמא מלון בסיסי ופשוט בהחלט יספיק לכם במקרה הזה? בדקו את כל הנתונים ורק לאחר מכן בצעו את ההזמנה.