5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

מלונות מומלצים בברדה

לפניכם מגוון מלונות מומלצים בברדה לנופש מושלם. אנו ממליצים להזדרז ולשריין חדרים בהקדם, השווים נחטפים מהר. כל המלונות בהזמנה מיידית. שיהיה נופש נעים, תחזרו בשלום, החופשה המושלמת שלכם מתחילה כאן:

⭐⭐⭐
אירוח בבית קרקע מודרני ונאה בפאתי ברדה. עם חצר, שני חדרי שינה ומטבח מאובזר
7.44
מפנק ביחס למחיר
מלון קטן בסגנון בוטיק שמציע לינה בוילה היסטורית. עם חדרים מעוצבים, ארוחת בוקר וחניה
6.96
מפנק ביחס למחיר
⭐⭐⭐
מלון 3 כוכבים בלוקיישן מוצלח. מציע חדרים נוחים, ארוחת בוקר וקרובה לאזורי שופינג ונקודות עניין
6.88
מפנק ביחס למחיר
מלון בוטיק קטן במיקום מוצלח במרכז ההיסטורי של ברדה. עם חדרים נוחים ובית קפה
6.72
מפנק ביחס למחיר
⭐⭐⭐⭐
מלון 4 כוכבים במרכז ברדה ובמיקום נוח. מציע חדרים מודרניים, מסעדה יוקרתית, בר וחניה
6.64
מפנק ביחס למחיר
⭐⭐⭐⭐
מלון 4 כוכבים במרכז העיר ובמרחק קצר ממרבית האטרקציות בעיר. החדרים מפנקים ובמקום פועלים מסעדה ובר
6.56
מפנק ביחס למחיר
⭐⭐⭐
מלון 3 כוכבים נעים ונחמד, עם גישה קלה לצירי תחבורה וכרבע שעה ממרכז העיר השלווה
6.08
מפנק ביחס למחיר
עוד מלונות בטעינה

ריכזנו עבורכם רשימת מלונות מומלצים בברדה הנותנים את התמורה הטובה ביותר ביחס למחיר שתשלמו. כל המלונות ניתנים להזמנה מיידית, בהתאם לזמינות החדרים במקום:

ההיסטוריה של העיר ההולנדית היפה ברדה מתחילה עוד בתקופת האימפריה הרומית. הדבר, כפי שניתן לנחש, ניכר בכל פינה בה, וזאת, כמובן, לצד סממנים מודרניים יותר, כמותם אפשר לראות בנקודות שונות בה. ברדה נמצאת בחלקה הדרומי יותר של הולנד והיא עיר גדולה. היא מקושרת באמצעות כביש מהיר ורכבת ישירה אל העיר הבלגית השכנה – מאנטוורפן ולמרות שיש המתארים אותה כעיר מנומנמת מעט, יש לה לא מעט מה להציע. אפשר למצוא מבחר של מלונות מומלצים בברדה וגם אטרקציות מעניינות ומקומות בילוי שונים. כל אלה ממקמים אותה במקום טוב ברשימת הערים המתויירות של הולנד, והופכים אותה לעיר שכדאי מאד שלא לפספס. 

האזורים הטובים ללון בהם בברדה

חלקה המרכזי של ברדה הוא האזור שבו מרוכזים מרבית בתי המלון וגם האזור שאליו מגיעים לא מעט תיירים. לינה בבתי המלון במרכז העיר תאפשר לכם גישה קלה ונוחה מאד אל כלל אתריה, אל מקומות הבילוי שבה ואל כל מה שהיא מציעה. קחו בחשבון ששם גם נמצאים המלונות היותר יקרים, בהשוואה לאזורים אחרים, אך בו זמנית גם עוד כמה שמתאימים לתקציב נמוך יותר ולמטיילים שמחפשים פתרונות זולים ובסיסיים יותר. בהשוואה לערים הולנדיות אחרות בהולנד ובייחוד בהשוואה לאלו הפופולאריות, כמו אמסטרדם, מחיר הלינה בברדה איננו גבוה כל כך, גם כאשר מדובר במלונות היוקרה, שכן לא אחת היא משמשת כתחנת מעבר בדרך אל הבירה ואל רוטרדם. 

התקופות המומלצות לביקור בברדה

בברדה, כמו בערים אחרות בהולנד, עונת שיא התיירות היא בחודשי הקיץ ובסמוך לחג המולד. בחודשים יוני, יולי ואוגוסט מזג האוויר בעיר חמים ונעים ומגיעים אליה, בהשוואה לחודשים אחרים, לא מעט תיירים. גם בנובמבר ודצמבר, ובייחוד קרוב מאד לחג המולד, מגיעים אל העיר לא מעט מבקרים, שרוצים ליהנות מהשווקים הצבעוניים היפים ומאווירת החג. בשתי התקופות הללו הביקוש למקומות הלינה בעיר הוא גבוה וכך גם המחירים. אם אתם רוצים להגיע בתקופה רגועה יותר ולמצוא דילים משתלמים ומחירים נוחים, עונות המעבר הן הפתרון. ואם החורף לא מפחיד אתכם, ינואר ופברואר הן תקופות טובות ולא עמוסות. רק קחו אתכם בגדים חמים לדרך וגם מטריה. 

לאתר את מקום הלינה המתאים ביותר

סגרתם תאריך ובקרוב אתם גם סוגרים טיסה להולנד? אם כן, ובייחוד אם אתם מתכננים לעצור גם בברדה כמה ימים, כדאי שתדאגו לשריין לעצמכם מקום לינה מתאים. מוטב כמובן לעשות זאת מוקדם ככל שניתן בשל הביקוש הרב ובייחוד אם אתם רוצים להגיע אליה בשיא עונת התיירות. אל דאגה. אתם לא תצטרכו לבזבז על החיפוש הזה זמן יקר. במקום אחד, תחת קורת גג אחת תמצאו מבחר רחב של מלונות מומלצים בברדה שיענו לכם על כל הצרכים. אתרים ייעודיים משמשים כמנוע חיפוש למקומות לינה ומוסרים את כל הפרטים שצריך אודות המקום. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להגדיר כמה פרמטרים שחשובים לכם, לרבות טווח המחירים. כך תוכלו גם להשוות בין האפשרויות השונות ולמצוא את מה שאתם מחפשים. 

שימו לב – לפני שאתם מתחילים בחיפוש, כדאי לכם לקרוא מעט על העיר, על נקודות העניין בה ולבדוק את מיקומם של בתי המלון שמוצעים לכם ביחס לאתרים השונים. במרכז העיר, כאמור, נמצאים לא מעט מלונות מומלצים בברדה. מרביתם דורשים תקציב גבוה מעט, בהשוואה לאחרים. קחו בחשבון את התקציב שלכם ללינה בעיר וגם את המרחקים השונים. הרי לא תרצו לבזבז את השהות שלכם בנסיעות רבות ומוטב להתמקד כמה שיותר במרכז העיר עצמה.