5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

מלונות מומלצים בהאג

לפניכם מגוון מלונות מומלצים בהאג לנופש מושלם. אנו ממליצים להזדרז ולשריין חדרים בהקדם, השווים נחטפים מהר. כל המלונות בהזמנה מיידית. שיהיה נופש נעים, תחזרו בשלום, החופשה המושלמת שלכם מתחילה כאן:

מלון קטן ויוקרתי עם חדרים יוקרתיים ומרווחים. במיקום מוצלח במרכז העיר. מתאים למשפחות
7.44
מפנק ביחס למחיר
מלון קטן בן 6 חדרים במרכז האג שמציע אירוח יוקרתי ונוח. מתאים למשפחות
7.12
מפנק ביחס למחיר
⭐⭐⭐⭐
מלון 4 כוכבים חדיש ומעוצב במיקום מצוין במרכז העיר. החדרים נאים וכוללים גם מטבחון
7.04
מפנק ביחס למחיר
⭐⭐⭐⭐
מלון יוקרתי בלב האג במיקום מעולה לתיירים. עם חדרים מפוארים, מסעדת שף וחניה
6.96
מפנק ביחס למחיר
⭐⭐⭐⭐
מלון 4 כוכבים במיקום מעולה בלב האג. עם חדרים מודרניים, מסעדה, בר וחניה
6.8
מפנק ביחס למחיר
מקום אירוח יוקרתי הממוקם בבניין מרשים הקרוב למרכז העיר וישמש נפלא תיירים ואנשי עסקים
⭐⭐⭐
מלון 3 כוכבים מודרני במיקום מעולה במרכז העיר, סמוך לאטרקציות רבות
6.48
מפנק ביחס למחיר
עוד מלונות בטעינה

כשמחפשים מלון מומלץ בהאג, כדאי להסתמך על חוות דעת חיוביות והמלצות של אלפי אורחים שהעניקו למלון דירוג גבוה. כך תבטיחו לעצמכם ראש שקט וחופשה מושלמת. 

ריכזנו עבורכם רשימת מלונות מומלצים בהאג הנותנים את התמורה הטובה ביותר ביחס למחיר שתשלמו. כל המלונות ניתנים להזמנה מיידית, בהתאם לזמינות החדרים במקום:

יש בהולנד לא מעט נקודות עניין שזוכות לתשומת לב רבה ונחשבות למוקד עלייה לרגל של מטיילים רבים. האג, אמנם, איננה בין היעדים התיירותיים הבולטים במדינה, אך היא ללא ספק עיר שאסור לכם לפספס. בהשוואה לאמסטרדם, למשל, כמות המבקרים בה קטנה יותר, אך מספרם עודנו גדול מספיק כדי להפוך אותה לעיר מבוקשת ואהובה. האג, שנמצאת בסמוך לחום הים הצפוני של הולנד, מושכת אליה לא מעט אנשי עסקים, שמגיעים אליה לכנסים שונים וגם דיפלומטים מכל רחבי העולם, בין היתר, בזכות בית הדין הגדול והמפורסם ששוכן ממש בה. זוהי עיר מסוגננת, פחות מתירנית ופתוחה מאמסטרדם הגדולה, אך גם לה יש את היופי ואת הייחודיות שלה. המחפשים מלונות מומלצים בהאג יגלו לא מעט אפשרויות ובטווח רחב של מחירים, שיתאימו לכל חופשה ולכל תקציב. 

מתי הכי טוב לנסוע להאג?

לאורך כל השנה מגיעים אל האג מטיילים ומבקרים מכל העולם, ולמעשה אין ממש עונה אחת שאפשר להגדיר אותה כעונת הטיולים בעיר. יחד עם זאת, ובכל הקשור לתנאי מזג האוויר, החודשים המומלצים ביותר לביקור הם בין אפריל לאוקטובר, אז הטמפרטורות נוחות באופן יחסי. בחודשים הללו עולים מחירי מקומות הלינה והביקור להם הוא גדול. אל העיר מגיעים המוני מבקרים, לרבות אנשי עסקים, דיפלומטים, כאמור, ואפילו משפחות עם ילדים. השיא הוא בין אפריל למאי, אז אפשר לראות את פריחתם של הצבעונים, הפרחים שהפכו לסמלה של הולנד ויופיים מושך אל המקום בכל שנה, עם פריחתם, לא מעט תיירים. 

למי שמחפש מלונות מומלצים בהאג שגם פנויים במהלך השנה ומוצעים במחירים נוחים, כדאי להתמקד בחודשי החורף ובתחילת האביב. מכיוון שהעיר נמצאת בסמוך לחוף הים ולמרות שהיא צפונית יחסית, מזג האוויר בה איננו קיצוני וגם בתקופות הללו הוא סביר בהחלט. בחורף ובתחילת האביב קל יותר למצוא חדרים ויש אפילו מבצעים והנחות אטרקטיביות במסגרת לא מעט דילים טובים. 

אזורים מומלצים ללינה בהאג

האג נחשב לעיר יקרה באופן יחסי ולכן יש משמעות לפרמטרים שונים, המשפיעים על מחיר הלינה בה. בנוסף, מכיוון שגם מדובר בעיר גדולה, חשוב לשים לב היכן ממוקם בית המלון ביחס לאתרים השונים ולסוג החופשה שבה מעוניינים. מרכז העיר נחשב לאזור יוקרתי, בכל הקשור לבתי מלון, ושם תמצאו בעיקר את אנשי העסקים ואת אלה שמוכנים לשלם לא מעט על הלינה בבית המלון. שם גם נמצא מספר גדול של מלונות מומלצים בהאג שמציעים את כל המתקנים ואת הנוחות הנדרשת לחופשה. אם התקציב שלכם גבוה ואתם מחפשים את האיכות הגבוהה, התמקדו באזור מרכז העיר, שרגיל לקבל אליו, בין היתר, גם לא מעט אורחים חשובים. 

אם אתם רוצים, מצד אחד, להישאר במרכז העניינים, אך התקציב שלכם לא גבוה כל כך, תוכלו למצוא מלונות מומלצים בהאג באזורים נוספים, כמו Archipelbuurt וגם Zeeheldenkwartier. המלונות באזורים אלה נחשבים למלונות ברמה גבוהה, אך זולים יותר מאלו שבמרכז. מדובר בהליכה רגלית של פחות מחצי שעה ממרכז העיר, כך שזוהי הזדמנות נפלאה לשלב בין כל העולמות וליהנות מיופי של חופשה. ואם התקציב שלכם נמוך, באזור Den Haag HS תמצאו פתרונות לינה במחירים נוחים הרבה יותר, אך קחו בחשבון שתקבלו בתמורה מלונות שהם סטנדרטיים מאד. 

מלונות מומלצים בהאג – איך כדאי להזמין?

כמו בכל עיר אחרת, גם בהאג יש מבחר רחב מאד של מלונות, חלקם יקרים, כאמור, וחלקם פחות. בשל המגוון הרחב וכדי שתקבלו תמורה מלאה עבור כספכם, כדאי לכם להיעזר באתרים ייעודיים, שיעזרו לכם במציאת פתרון הלינה המתאים. תוכלו להשוות בין התוצאות השונות הרלוונטיות למועד ההגעה והעזיבה שלכם ולתקציב שברשותכם ולבחון מה מתאים יותר ומה פחות. תוכלו גם לקבל את כל הפרטים שאתם צריכים אודות המקום ולראות אפילו תמונות של המלון. כל אלה יעזרו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה ולמצוא את מקום הלינה שלכם במהירות.

שימו לב – בתקופות מסוימות בשנה, כפי שצוין למעלה, הביקוש למלונות בעיר הוא גבוה מאד. ולכן, אם אתם מתכננים להגיע אליה בתקופות הללו ואתם מחפשים מלונות מומלצים בהאג מבלי שתצטרכו לשבור תכנית חיסכון, הקפידו לערוך את החיפוש וגם לבצע את ההזמנה מוקדם ככל שניתן כדי לשריין את המקום שמתאים לכם. 

האג היא עיר גדולה ומעניינת ובכל רחבי העיר אפשר למצוא מלונות ומקומות אירוח במנעד רחב מאוד של רמות. תוכלו למצוא באתר מאכסניות והוסטלים ועד מלונות פאר חמישה כוכבים בהאג.

בגלל היצע המלונות הרחב בהאג, החיפוש אחרי מלון שמתאים לכם יכול להיות ארוך, סיזיפי ומבלבל. עשינו לכם כבר את החלק הקשה של העבודה וריכזנו לכם מלונות מומלצים בהאג עם חוות דעת מעולות וביקורות חיוביות של אלפי אורחים.

לא מעט מלונות בהאג מותאמים למשפחות עם ילדים ומציעים חדרים מותאמים וגם אטרקציות בהתאם. את המומלצים והטובים ביותר מתוכם תוכלו למצוא באתר.

יש הרבה מלונות מומלצים בהאג, הן מבחינת האיכות והן מבחינת השירותים והפסיליטיז שהם מציעים. בכתבה על מלונות מומלצים בהאג תמצאו את הטובים שבהם, כדי להפוך את הבחירה שלכם לפשוטה יותר.