5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

איך עושים טיול באירופה המשלב את אמסטרדם, ברלין ועוד מקומות בגרמניה

אירופה היא יבשת עשירה בהיסטוריה, תרבות ונופים עוצרי נשימה שמושכת אליה תיירים מכל העולם. קיימות אינספור אפשרויות ומסלולי טיול שניתן לתכנן באירופה תוך שילוב של יעדים מרתקים. אחד מהם הוא הרפתקה המתחילה באמסטרדם וממשיכה לברלין ומקומות נוספים בגרמניה.

מסלול זה יחשוף אתכם לתעלות הקסומות של אמסטרדם, לרחובות ההומים של ברלין ולעיירות המקסימות של גרמניה, ויספק שילוב מושלם של בילוי עירוני ונופים ציוריים.

 

סיור באמסטרדם

תתחילו את המסע בעיר הציורית אמסטרדם, הידועה בתעלותיה הרבים, הארכיטקטורה ההיסטורית והתרבות התוססת. התחילו בשיט נינוח בתעלות המפורסמות, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, המציע נקודת מבט ייחודית על העיר.

לאחר מכן שכרו אופניים ונווטו ברחובות הצרים עם פנינים נסתרות כמו בית אנה פרנק או מוזיאון ואן גוך. תחוו את התרבות המקומית וביקרו בשוק אלברט קאופ התוסס או תיהנו מטיול דרך וונדלפארק, הפארק הגדול ביותר באמסטרדם.

אמסטרדם

המשך לברלין התוססת

מאמסטרדם, תפסו רכבת או טיסה קצרה לברלין, הבירה התוססת של גרמניה. ברלין, הידועה בהיסטוריה העשירה שלה ובסצנת האמנות העכשווית, מציעה שילוב ייחודי של ישן וחדש. התחילו את הטיול בשער ברנדנבורג, סמל לאחדות גרמנית ושער למרכז ההיסטורי של העיר.

בקרו באיזור של חומת ברלין כדי ללמוד על חלוקת העיר במהלך המלחמה הקרה ועברה הסוער. אל תחמיצו את ההזדמנות לבקר במוזיאונים הטובים בעולם, הנמצאים באי המוזיאונים ותחוו את סצנת הגרפיטי המסקרנת של העיר בשכונת קרויצברג.

 

אתרי אמנות והיסטוריה בגרמניה

גרמניה היא מדינה שעל אדמתה התרחשו אירועים היסטוריים רבים. מברלין, צאו למסע לערים היסטוריות כמו דרזדן, מינכן ונירנברג. דרזדן, המכונה "פירנצה על האלבה", מתהדרת בארכיטקטורה בארוקית מפוארת, כולל כנסיה לותרנית מדהימה פראואנקירכה, גלריית דרזדן וארמון צווינגר.

מינכן, בירת בוואריה, מציעה שילוב של היסטוריה ומודרניות עם ארמון רזידנץ המפואר ופסטיבל הבירה המפורסם אוקטוברפסט. ביקור בנירנברג, עם העיר העתיקה מימי הביניים וחומות העיר שהשתמרו בצורה מעולה, תחזיר אתכם לתקופת ימי הביניים של גרמניה

 

יופי טבעי של גרמניה

מעבר לערים, האזור הכפרי של גרמניה מציג שטחים גדולים של טבע עוצר נשימה. היער השחור, הממוקם בחלק הדרום-מערבי של המדינה, ידוע בזכות היערות הצפופים שלו, הכפרים הציוריים ומסלולי הליכה רבים.

נסעו לארוך הנופים של דרך האגדות של האחים גרים בצפון גרמניה או בדרך הרומנטית שבבוואריה ובטוח לא תישארו אדישים. אל תשכחו לבקר בעמק הריין, בו תוכלו לשוט לאורך נהר הריין, לעבור ליד כרמים, טירות מימי הביניים וכפרים מקסימים.

 

תענוגות קולינריים

שום טיול באירופה אינו שלם בלי לטעות מהמטבח המקומי, והולנד וגרמניה מציעות מגוון של פנינים קולינריים. התחילו את המסע הגסטרונומי שלכם באמסטרדם, שם תוכלו להתענג על פינוקים הולנדיים מסורתיים כגון סטרוופופלים או כריכי הרינג.

בברלין, נסו את נקניקיות הקאריוורסט המפורסמות עם בירה וכמובן תבחנו את סצנת האוכל המגוונת של העיר, המציעה הכל מאוכל רחוב ועד למסעדות בעלות כוכבי מישלן. עוגת היער השחור, בייגלה בוואריה או נקניקיות פרנקוניות – בכל איזור בגרמניה תמצאו את ייחודיות בלתי נשכחת משלו.

 

סיכום

מעוניינים בהרפתקה מיוחדת? תתחילו את הטיול שלכם באמסטרדם, המשיכו דרך ברלין ובקרו במקומות נוספים בגרמניה. שילוב של היסטוריה, תרבות, טבע, חיי לילה ועולם קולינרי עשיר יבטיחו לכם מסלול מושלם ומגוון וזיכרונות שישארו אתכם עוד זמן רב. בין אם אתם חובבי היסטוריה, חובבי טבע או אוכל, הטיול הזה מבטיח להיות חוויה בלתי נשכחת שתחשוף פניכם את המיטב שיש לאירופה להציע. אז ארזו מזוודות, תרכשו כרטיסי טיסה והתכוננו למסע חייכם באירופה.

אמסטרדם

וזה ממש לא הכל...