5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

אילו המקומות הכי שווים שיש בהולנד

הולנד, בעלת אזורים כפריים בלתי נגמרים, תעלות וערים מקסימות, מציעה שפע של מקומות ששווה לבקר בהם. כל אחד יכול להתחבר לייחודיות של מדינה זו וליהנות משלל של אפשרויות ממטחנות הרוח הידועות ושדות של צבעונים ועד למורשת התרבותית העשירה וחיי העיר התוססים. קבלו רשימה של המקומות הכי שווים שיש בהולנד, שבטוח לא תרצו לפספס בטיול הבא שלכם.

 

אמסטרדם

אמסטרדם, עיר הבירה של הולנד מחייבת ביקור של מספר ימים. אמסטרדם ידועה בזכות התעלות הציוריות שלה, מוזיאונים ברמה עולמית וחיי הלילה התוססים. צאו לשיט נינוח בסירה לאורך התעלות, בקרו בבית אנה פרנק או תתפלאו מיצירותיו של ואן גוך במוזיאון המפורסם. אל תשכחו לטייל ברחובות הקסומים של רובע יורדאן ולהתפנק עם מעדנים הולנדיים טעימים כמו סטרופוופל, הוופל ההולנדי המפורסם או סנדוויץ עם הארינג.

אמסטרדם
האג

האג, מקום מושבה של ממשלת הולנד ושל בית הדין הבינלאומי הגבוה לצדק. העיר הקוסמופוליטית הזו מציעה שפע של אטרקציות, כמו למשל מוזיאון לאומנות מאוריצהוס, שבו נמצאת יצירת מופת של ורמיר "נערה עם עגיל פנינה". בהאג תוכלו ליהנות מיום רגוע על החוף הים הצפוני בסכוונינגן, אתר נופש פופולרי הממוקם במרחק נסיעה קצרה בחשמלית ממרכז העיר. האג מתגאה גם בפארקים יפים, המושלמים לטיול נינוח או לפיקניק.

 

רוטרדם

רוטרדם, היא עיר נמל הידועה בארכיטקטורה המודרנית ובסצינת התרבות התוססת שלה. התפעלו מגשר ארסמוס האייקוני, בקרו ב-Market Hall החדשני, ואל תשכחו את מוזיאון בוימאנס ואן בונינגן המכיל אוסף מרשים של אמנות המשתרעת על פני כמה מאות שנים. רוטרדם מציעה גם חיי לילה תוססים, עם מספר רב של ברים, מועדונים ומסעדות שיתנו מענה לכל הטעמים. אל תשכחו לטייל לאורך רחוב Witte de Withstraat ההומה שמלא בגלריות אמנות, בוטיקים ומסעדות אופנתיות.

 

אוטרכט

אוטרכט, הממוקמת בלב הולנד, היא עיר מקסימה בעלת היסטוריה עשירה. תבקרו במגדל דום המדהים ותיהנו מנופים פנורמיים של העיר מלמעלה. אוטרכט ידועה גם בתעלותיה, המושלמות לשייט מרגיע בסירה או לטיול נינוח לאורך קו המים. בקרו ברחוב אודגראכט הציורי, שלאורכו בוטיקים ייחודיים ובתי קפה נעימים ותחוו את האווירה התוססת של הכיכרות השוקקות של העיר.

 

הארלם

במרחק נסיעה קצרה ברכבת מאמסטרדם, תמצאו את הארלם, פנינה נסתרת שמציעה חוויה הולנדית שלווה ואותנטית יותר. הארלם, ידועה בבניינים ההיסטוריים היפים שלה וברחובות המרוצפים. בקרו במוזיאון פרנס האלס המפורסם, שמכיל אוסף מרשים של ציורי תור הזהב ההולנדי ותיכנסו לגרוט קרק המדהימה, כנסייה גותית מהמאה ה-14. אל תחמיצו את ההזדמנות לשוטט ב-Grote Markt התוסס, והמלא בבתי הקפה ודוכני השוק ההומים.

 

דלפט

דלפט, מפורסמת בזכות כלי החרס בצבעי כחול ולבן. תבקרו במפעל רויאל דלפט, שבו תוכלו ללמוד על התהליך המורכב של יצירת הקרמיקה המפורסמת של דלפט. שוטו בתעלות הציוריות ובקרו באודה קרק, מקום מנוחתו האחרון של הצייר ההולנדי יוהנס ורמיר. דלפט מציעה גם מגוון של מסעדות ובתי קפה נעימים, שבהם תוכלו להתענג על מעדנים הולנדיים והאווירה המקסימה של העיר.

 

חיטהורן

כפר ציורי המכונה "ונציה של הולנד" נראה כאילו נלקח מהאגדות. בכפר אין כבישים או מכוניות, כך שניתן לבקר בו רק באמצעות שיט או בטיול רגלי. שוטו בתעלות הצרות, תחלפו על פני בתי חווה בני מאות שנים ותיהנו מהשלווה של המקום הקסום הזה. קחו הפסקה באחד מבתי הקפה הנעימים שלאורך המים והתענגו על האווירה המחזירה אתכם אחורה בזמן לחיים פשוטה יותר.

 

סיכום

הולנד מציעה שפע של מקומות ששווים ביקור, כל אחד עם הקסם והמשיכה הייחודיים לו. בהולנד תוכלו ליהנות מחיי העיר התוססים של אמסטרדם, ממורשת התרבותית של האג, ומהשלווה של חיטהורן. אז, ארזו מזוודות וצאו למסע לגילוי המקומות הכי שווים בהולנד. בטוח שלא תתאכזבו!

הולנד

וזה ממש לא הכל...