5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

אילו וילות להשכרה קיימות בצפון

הנה הגיע החופש הגדול, וכל עם ישראל יוצא לחופשה השנתית. אנו אורזים את הילדים, כובעי שמש, בקבוקי מים, קרם הגנה, ומתחילים לעלות צפונה. אם במקרה אתם מתכננים חופשה משפחתית עם מספר גדול של אנשים, או שסתם בא לכם לעלות עם כמה חברים מהצבא או מהלימודים צפונה, כדאי מאוד שתקדישו כמה דקות לקריאת המאמר הזה. אנו הולכים להכיר לכם כאן את הדרך הפופולרית ביותר כיום לנופש בצפון, כזו שתסדר לכם חופשה סופר מפנקת ומהנה. מוכנים? בואו נתחיל!

 

אז מה זה בכלל וילה להשכרה?

בשנים האחרונות מחירי הנופש בבתי המלון בישראל עלו בצורה קיצונית, וכיום חופשה של שלושה ימים יכולה לעלות לכם הון עתק. הצימרים הם פתרון נהדר לזוגות, אבל מה עושים עם משפחה או עם קבוצה גדולה של אנשים? בדיוק בשביל זה יש גם וילות נופש. הווילות הללו הן בעצם צימרים לכל דבר, אך יש בהן מקום למספר רב של אנשים.

יש בהן כמה חדרי שינה, כך שגם משפחה גדולה או קבוצה של כמה חברים יכולה לנפוש בהן כמה ימים. בעצם אתם נהנים מצימר סופר מפנק, במחיר שפוי הרבה יותר מזה של בית מלון.

וילות בצפון

מהם היתרונות של השכרת וילה?

וילות בצפון נהנות מכמה יתרונות משמעותיים ביותר ביחס לבתי מלון רגילים. היתרון הראשון הוא שכולם נמצאים ביחד באותה דירה. גם אם הצלחתם למצוא כמה חדרים פנויים במלון באוגוסט, לא בטוח שהם יהיו אחד ליד השני, וגם אם כן – בסופו של דבר כל שני אנשים נמצאים בחדר משלהם. בווילה כולם נמצאים ביחד, כמובן כאשר כל חדר נהנה מפרטיות.

יתרון שני הוא האבזור של הווילות הללו. בווילות יש את כל מה שאתם רק יכולים לחלום עליו: החל מבריכה, דרך ג'קוזי, ועד למנגל וכל מה שצריך כדי להכין ארוחות מפנקות. היתרון השלישי נוגע לגמישות. אם אתם נופשים במלון אתם לא יכולים לאכול מתי שבא לכם ומה שבא לכם, אלא אתם כבולים לחדר האוכל של המלון וללוח הזמנים שלו. בווילה אתם יכולים להזמין לעצמכם אוכל, להחליט שאתם מכינים משהו, ובאיזו שעה שאתם רוצים.

 

מהם סוגי הווילות שאפשר להשכיר בצפון?

בצפון הארץ ניתן למצוא מגוון ענק של וילות להשכרה, ואין לנו שום ספק שאתם תוכלו למצוא את הווילה שמתאימה לכם. המגוון קיים גם מבחינת גודל: יש ווילות שמתאימות למשפחה גרעינית עם כמה ילדים, ויש גם וילות שמתאימות לקבוצה של 20-15 חבר'ה. גם מבחינת האבזור יש מגוון, יש וילות בסיסיות יותר, ויש וילות עם חצר ענקית, בריכה, ג'קוזי, מטבח מאובזר ועוד. מבחינת מיקום ניתן למצוא וילות נופש בכל רחבי הצפון.

 

סיכום

אם אתם יוצאים לנופש ורוצים ליהנות מגמישות מקסימלית בלי להתפשר על הנוחות ועל התנאים, למספר אנשים גדול, וילה היא הפתרון המושלם!

וילות בצפון

וזה ממש לא הכל...