5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

אמסטרדם: בריחה משפחתית עם כיף אינסופי לילדים

תכנון טיול משפחתי יכול להיות מרגש ומאתגר כאחד, אבל אמסטרדם מתגלה כיעד המושלם להרפתקה בלתי נשכחת עם ילדים. אמסטרדם עם ילדים מציעה מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות שבטוח ישמחו את הקטנטנים. ממוזיאונים אינטראקטיביים ופארקים יפים ועד לסיורי סירה מרגשים ופינוקים מענגים, בעיר התוססת הזו יש הכל. במאמר זה, נחקור את הכיף האינסופי שמחכה למשפחות באמסטרדם.

 

מוזיאון המדע של NEMO

הצית את הסקרנות והאהבה של ילדיך למדע במוזיאון המדע נמו. ממוקם בבניין ירוק בולט, מוזיאון אינטראקטיבי זה מציע תערוכות מעשיות החוקרים תופעות מדעיות שונות. ילדים יכולים להתנסות במים, ללמוד על חשמל ולהתפעל מנפלאות הגוף האנושי. מרפסת הגג מספקת נוף פנורמי מדהים של אמסטרדם, מה שהופך אותה למקום מצוין לצילום משפחתי. מוזיאון המדע NEMO הוא ביקור חובה לחוויה מהנה וחינוכית.

מוזיאון המדע של NEMO

וונדלפארק

ברחו מההמולה של העיר וטבלו בטבע בוונדלפארק. נווה מדבר ירוק רחב ידיים זה מושלם ליום טיול משפחתי. ילדים יכולים לרוץ בחופשיות במגרשי המשחקים, לרכוב על אופניים, או פשוט ליהנות מפיקניק בפארק. במהלך חודשי הקיץ מתקיימים בתיאטרון הפתוח הצגות שונות, בהן מופעי בובות והצגות ילדים. וונדלפארק מציע מקום מפלט שליו בו משפחות יכולות להירגע ולהתחדש בלב אמסטרדם.

 

גן החיות המלכותי של ארטיס

צאו להרפתקה של חיות בר בגן החיות המלכותי ארטיס, אחד מגני החיות העתיקים באירופה. עם למעלה מ-900 מינים של בעלי חיים, גן החיות הזה מספק חוויה שובת לב לילדים בכל הגילאים. ילדים יכולים להעריץ פילים, ג'ירפות, אריות ומגוון חיות אקזוטיות אחרות.

ארטיס כולל גם אקווריום ופלנטריום, המציעים תערוכות חינוכיות ואינטראקטיביות. ביקור בגן החיות המלכותי של ארטיס הוא הזדמנות נפלאה ללמוד על ממלכת החיות תוך כדי טיול משפחתי בלתי נשכח.

אמן גן החיות המלכותי

 

שייט בתעלות

חקור את התעלות האייקוניות של אמסטרדם עם שייט תעלות ידידותי למשפחות. הילדים יהיו מוקסמים מהבתים הצבעוניים, הגשרים הציוריים ותנועת הסירות הסואנת. חברות רבות מציעות סיורים מיוחדים למשפחות, כולל מדריכי שמע אינטראקטיביים המיועדים לילדים. סיורים מסוימים אפילו מספקים בידור על הסיפון, כמו קוסמים או מספרי סיפורים. שייט בתעלות הוא לא רק דרך מהנה לגלות את העיר אלא גם הזדמנות ליצור זיכרונות מתמשכים עם יקיריכם.

 

סיכום

אמסטרדם באמת נותנת מענה למשפחות המחפשות מפלט בלתי נשכח ומהנה. מהתערוכות האינטראקטיביות במוזיאון המדע של NEMO ועד ליופי הטבעי של וונדלפארק, הרפתקאות חיות הבר בגן החיות המלכותי של ארטיס, ושייט בתעלות הקסומות, העיר מציעה בידור אינסופי לכולם. אמסטרדם עם ילדים היא חוויה מענגת המשלבת חינוך, חקר ושמחה צרופה.

אז, ארזו מזוודות, אספו את המשפחה והתכוננו להרפתקה בלתי נשכחת בעיר התוססת אמסטרדם. ובנוגע לחלק הכי חשוב- האוכל, אל תשכחו להתפנק עם פינוקים הולנדיים טעימים כמו סטרוופוואפל ופופרטיז, מובטח שישמחו ילדים ומבוגרים כאחד.

בריחה משפחתית עם כיף אינסופי לילדים

וזה ממש לא הכל...