5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

טיולי קרוואנים: גילוי מקומות עוצרי נשימה ואבני חן נסתרות

בדרך כלל כשחושבים על יציאה להרפתקת קרוואנים, ישראל היא לא מדינת היעד האולטימטיבית שעולה לראש. יחד עם זאת, תופתעו לגלות שלמרות גודלה הצנוע של ארצנו, היא שופעת נופים עוצרי נשימה ויעדים יוצאי דופן, כאלו שמתאימים באופן מושלם לטיולי קרוואנים. אם תחליטו לצאת לטיול קרוואנים בישראל, תוכלו למצוא תשתית מעולה לכך, לרבות חניונים ייעודיים ועוד. אז אם אתם מתכננים טיול קרוואנים, בואו להכיר את המקומות שאתם חייבים להגיע אליהם. 

 

טיולי קרוואנים בישראל

רגע לפני שנגיע לעיקר ונציג בפניכם את מסלולי הקרוואנים שיובילו אתכם למקומות בלתי נשכחים, חשוב להבין איך טיולי קרוואנים מתנהלים בישראל. ברוב המקרים, אלו שבוחרים לצאת לטיול קרוואנים פונים לאופציה של השכרת קרוואן ולא לאפשרות של רכישה. כאמור, בשנים האחרונות התפתחו תשתיות שמאפשרות לקיים טיולי קרוואנים לאורך המדינה בצורה נוחה, יעילה ואפילו מפנקת. אז בואו נכיר כמה ממסלולי הקרוואנים הטובים ביותר:

טיולי קרוואנים בישראל

טיול קרוואנים בדרום

עבור אלו שמעוניינים להכיר לעומק את דרום הארץ באמצעות קרוואן, יש כמה מקומות שאסור לפספס. הגן הלאומי עין חמד, פארק אשכול, הגן הלאומי ממשית וחוות התנינים קרוקולוקו הם יעדים יוצאי דופן בדרום הארץ בהם תוכלו לבקר עם הקרוואן ולהחנות אותו שם. יעד נוסף שכדאי להכיר הוא הגן הלאומי צבעי רמון, בו תזכו להכיר מקרוב את המחצבה המוקפת קירות סלע צבעוניים ומרהיבים.

 

טיול קרוואנים בצפון

הצפון גם כן מכין לכם מגוון בלתי נתפס של מקומות עוצרי נשימה אליהם תוכלו להגיע עם הקרוואן. בשמורת עין אפק תוכלו לטייל בין מעיינות נובעים ולחזות מקרוב בשרידי טחנת הקמח ששרדו מהתקופה הצלבנית. בהמשך, תוכלו לנסוע היישר אל שתי מערות עוצרות נשימה – מערת קשת ומערת הנמר. בביקור במערת קשת תוכלו לחזות בנוף ייחודי וכדי להנות ממערכת הנמר תצטרכו להצטייד באמצעי תאורה כדי לחזות בנטיפים חד פעמיים.

טיול קרוואנים בצפון

מסלול חוצה ישראל

אם אתם רוצים להקיף את כל הארץ, מהצפון ועד הדרום, תוכלו לבחור במסלול שחוצה ומקיף את ישראל כולה. במשך כשבועיים תוכלו להקיף את כל הארץ, וכן לעצור במקומות המיוחדים ביותר שיש לארצנו הקטנה להציע. החל מראש הנקרה וסביבתו, דרך ים המלח ועד מצדה, תוכלו להקיף את הארץ מתחילתה ועד סופה.

 

חוויות עוצרות נשימה – טיולי קרוואן בישראל

למרות גודלה המוגבל של ארץ ישראל, היא יעד יוצא דופן עבור מי שמחפש להגיע למקומות יוצאי דופן ברחבי הארץ. צפון הארץ רווי הנחלים, מישור החוף רחב הידיים והמדבר מלא ההפתעות, את כל אלו תוכלו להכיר לעומק באמצעות טיול קרוואנים. כעת, כל מה שנותן לעשות הוא להכיר קרוואן שמתאים לצרכים שלכם, לברר באילו מקומות תוכלו לעגון, לבחור שותפים לדרך ולצאת למסע בלתי נשכח בעקבות האוצרות של ארץ ישראל.

טיולי קרוואנים

וזה ממש לא הכל...