5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

הכירו 3 יעדים מדהימים במערב אירופה

אם אתם חובבי תרבות והיסטוריה, מערב אירופה הוא ללא ספק היעד הבא שלכם לחופשה – יש בו תרבות עשירה ומגוונת, ערים תוססות, מוזיאונים מרתקים וארכיטקטורה מדהימה. נוסף לאלה, גם החוויה הקולינרית נחשבת מהטובות ביותר בעולם, הנופים עוצרי נשימה ויש שלל אטרקציות לגדולים וקטנים. היכן כדאי להתחיל את הטיול? לפניכם כמה יעדים לוהטים.

 

בריסל

בריסל נחשבת לאחת הערים המעניינות ביותר באירופה וחלק גדול מהקסם שאופף אותה ניתן לזקוף לזכות המקומיים – הם ידידותיים ובניגוד למצופה, לא מתנשאים, מה שהופך את בריסל ליעד נהדר לביקור בהרכב משפחתי ואפילו לגמרי לבד.

היא משלבת בצורה נהדרת בין היסטוריה עתיקה ומרתקת לקדמה. נמצאים בה מוסדות של האיחוד האירופי לצד אתרי מורשת, יש בה מוזיאונים מסקרנים, פארקים רבי ידיים, השופינג נהדר, בתי מלון בשלל סגנונות ומחירים, חוויה קולינרית מוצלחת במיוחד ובאופן כללי היא נעימה לטיול, נגישה ומעניינת מאוד.

5 מקומות שחובה לראות: הכיכר הגדולה, פסל הילד המשתין, האטומיום, הקתדרלה של מיכאל הקדוש, שער העצמאות.

בריסל

דבלין

למרות שהיא נמצאת במרחק טיסה לא רב מישראל, אירלנד נחשבת ליעד אקזוטי משהו שלא בצדק נדחק ברשימת מוקדי התיירות הפופולריים, אחרי מדינות כמו איטליה, גרמניה ואנגליה, אבל אם תשאלו אותנו – מדובר באחת המדינות המסקרנות והיפות ביותר באירופה ויש שיגידו בעולם בכלל.

בירת אירלנד, דבלין, היא יעד נהדר להתחיל בו את הטיול – יש בה אווירת ימי ביניים מסתורית המוזנת מהפולקלור המקומי אותו התושבים הנחמדים ישמחו לחלוק איתכם, עם טירות יפהפיות, פארקים ירוקים וכן, גם פאבים תוססים, מוזיאונים, חנויות ובתי קפה.

5 מקומות שחובה לראות: אוניברסיטת טריניטי קולג', טירת דבלין, נמל דון לירי, קתדרלת פטריק הקדוש, המוזיאון היהודי האירי

דבלין

אמסטרדם

בהולנד יש המון ערים צבעוניות ששווה לבקר בהן אבל אם עוד לא ביקרתם באמסטרדם, לא ביקרתם באירופה ולכן זהו יעד שמומלץ להתחיל ממנו את החופשה במערב אירופה עבור מה שנקרא "נחיתה רכה". עיר תעלות המים, הגשרים ומסלולי האופניים תספק לכם שלל אטרקציות ופעילויות, אז מומלץ לפנות עבורה לכל הפחות סוף-שבוע ולהזמין מלון בלב העניינים.

מוזיאונים מכל סוג ומין (לרבות מוזיאון מין, כלומר – סקס), אתרי מורשת והיסטוריה שחובה לבקר בהם, סמטאות ציוריות, בתי קפה וכמובן, סצנת קנאביס שהיא חלק גדול מהבאזז שאופף את העיר. מכיוון שהכל קרוב, זהו מקום נהדר לטייל בו ברגל או לשכור אופניים – חוויה למשפחה כולה.

5 מקומות שחובה לראות: בית אנה פרנק, וונדלפארק, רייקסמוזיאום, הארמון המלכותי, שוק הפרחים.

לסיכומו של דבר, במערב אירופה יש המון לראות ולעשות ואם אתם חוששים שיהיה משעמם, הסירו דאגה מלבכם. תוכלו להתחיל את הטיול באחד היעדים עליהם המלצנו ובאמצעות מערכת הרכבות להמשיך הלאה לעבר יעדים נוספים. מה שבטוח – יהיה כיף.

הכירו 3 יעדים מדהימים במערב אירופה

וזה ממש לא הכל...