5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

הכירו 5 ערים שאסור לכם לפספס באירופה!

היא נמצאת במרחק טיסה קצרצר, יש בה אטרקציות למשפחה כולה, היסטוריה מרתקת וחוויה קולינרית נהדרת – אנחנו מדברים כמובן על אירופה, היבשת האהובה ביותר על תיירים מישראל וכל מי שמבקש ליהנות מחופשה מהנה, חפוזה או ממושכת. היכן כדאי לבקר ועל איזה ערים לא כדאי לוותר? לפניכם כמה מקומות מסקרנים ששווה לנפוש בהם.

 

רומא, איטליה

עיר הבירה של ארץ המגף היא אחת הערים האהובות ביותר בקרב תיירים מישראל ובצדק – יש בה המון לראות ולעשות, היא מציעה חוויה קולינרית בלתי נשכחת וכמה מהאתרים ההיסטוריים המפורסמים ביותר בעולם נמצאים בה. אז אם עוד לא ביקרתם באתרים כמו קולוסיאום או מוזיאוני הוותיקן ואתם רוצים ליהנות מהפיצה הכי טעימה בתבל, רומא היא הלוקיישן הבא שלכם.

 

פראג, צ'כיה

פראג היפהפייה נחשבת לאחת הערים הצבעוניות והיפות ביותר באירופה ובנוסף לאתרים מסקרנים ונופים עוצרי נשימה, היא מפורסמת גם בזכות מחירים אטרקטיביים ובתי קזינו שכיף לבלות בהם ולפנטז על זכייה והחיים שאחריה. זהו ללא ספק יעד נהדר לחופשה זוגית רומנטית ואם אתם מתכננים חופשה משפחתית, זהו היעד שישאיר אתכם עם עודף בכיס.

פראג, צ'כיה

ברצלונה, ספרד

גם כאן מדובר בעיר עם היסטוריה מרתקת, חופים נעימים ושפע אירועי תרבות, אך הפעם היינו שמים דגש על חוויה קולינרית מהטובות ביותר בעולם, אדריכלות מרתקת שלא תשאיר אתכם אדישים ואירועי ספורט ששווה להתכוונן אליהם מראש כי אם כבר לטוס במיוחד (או לא במיוחד) למשחק כדורגל – זה ללא ספק היעד המושלם.

 

אמסטרדם, הולנד

למרות שאמסטרדם נמנית בין הערים האירופאיות הפופולריות ביותר בקרב תיירים מישראל, אנחנו מרשים לעצמנו להגיד לגביה שרב הנסתר על הגלוי. כן כן, אם חשבתם שאמסטרדם היא רק קנאביס, שופינג ובתי קפה – תופתעו לטובה, כיוון שיש לה עוד המון להציע – שיכרו אופניים והכירו דרך הרגליים את אחת הערים היפות, המעניינות והנעימות ביותר.

 

לונדון, אנגליה

לונדון האייקונית – עיר שיש בה הכל מהכל ואם אתם מחפשים שילוב של חווית שופינג מהנה (פריימרק מישהו?), קולינריה משובחת, פארקים רחבי ידיים והמון מוזיאונים מרתקים – זה ללא ספק מקום נהדר לבלות בו בהרכב משפחתי ואפילו לגמרי לבד. אחרי הכל, מערכת התחבורה הציבורית כאן היא מהטובות והיעילות בעולם, מה שהופך כל טיול לקל ונעים, גם אם מזג האוויר אפרורי.

לסיכומו של דבר, באירופה יש הכל מהכל ולא משנה מהו סגנון החופשה המועדף עליכם, לא תתקשו למצוא יעד שיענה בדיוק על הצרכים שלכם ויאפשר לכם לבלות וליהנות מזמן איכות עם היקרים לכם ואפילו בגפכם. אז אם חששתם שתיאלצו להתפשר – זה ממש לא המצב ובלבד שתשכילו לתכנן את הטיול מראש, לרכוש כרטיס טיסה ולשריין מלון – לאחר מכן תוכלו לתכנן את חופשת החלומות שלכם בראש שקט. טיסה נעימה!

לונדון, אנגליה

וזה ממש לא הכל...