5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

למה לעשות ביטוח נסיעות להולנד בהראל?

מתכננים חופשה בהולנד? צפויה לכם חוויה בלתי נשכחת! אבל לפני שאתם ממהרים לשריין מלון ולארוז מזוודה, כדאי שתרכשו ביטוח נסיעות – כך תהיו בראש שקט ותוכלו לתכנן את חופשת החלומות שלכם בנחת. למה לעשות ביטוח נסיעות להולנד בהראל? לפניכם כמה סיבות מנצחות.

 

ביטוח נסיעות בהראל – רשת הבטחון שלכם

חברות ביטוח רבות, כמו גם סוכני ביטוח פרטיים, מציעים ביטוח נסיעות לחו"ל – התחרות גדולה ולעיתים יש פערי מחירים שבהחלט עשויים לבלבל. מה עושים? בוחרים בחברה מובילה, ותיקה ואמינה המומחית בתחום ביטוח הנסיעות. או בקיצור – הראל.

לצד פוליסה מקיפה ומדויקת לצרכים שלכם כתיירים המבקרים בארץ זרה, רכישת ביטוח נסיעות של הראל לפי מדינה יאפשר לכם ליהנות משירות מקצועי ואדיב ומחיר סופר אטרקטיבי. עם כאלה תנאים, אין ספק – מדובר בבחירה מנצחת.

 

ביטוח נסיעות להולנד

הולנד נמנית בין המדינות המתויירות ביותר באירופה והיא אהובה במיוחד בקרב תיירים מישראל. ככזו, היא מושכת אליה מדי שנה משפחות, צעירים, זוגות וקבוצות מארץ הקודש והמשותף לכולם הוא הרצון ליהנות מכל הטוב והשפע שמציעה הולנד למבקריה. אך לצד האטרקציות, החוויה הקולינרית והשפע התרבותי, אתם חייבים לוודא שיש מי ששומר עליכם וכאן בדיוק ביטוח הנסיעות של הראל נכנס לפעולה.

 

5 סיבות מנצחות לבחור בביטוח הנסיעות של הראל להולנד

  • ניתן לרכוש את הביטוח כשנה (360 ימים, אם נדייק) לפני הטיסה –המון זמן לתכנן את החופשה בראש שקט ואל תשכחו להרחיב את הביטוח ולרכוש כיסוי לביטול או קיצור נסיעה.
  • זקוקים לחילוץ והצלה (לא עלינו)? יחידת 669, היחידה הטקטית של חיל האוויר הישראלי, עומדת לרשותכם באוויר, בים וביבשה.
  • הכבודה שלכם מתעכבת? אין צורך להמתין –עם הראל תקבלו החזר מידי של 155$ באמצעות BIT, כך שתוכלו להתאבזר מחדש ולהמתין בנחת למזוודה. נשמע טוב? זה נכון גם לגבי מקרים רפואיים קלים עבורם תוכלו לקבל עד 300$.
  • אם אתם טסים עם ילדים קטנים, נהנים מטיול בגיל השלישי, סובלים ממצב רפואי קיים וכיו"ב, סוכני הביטוח של הראל ישמחו להתאים פוליסה מדויקת לצרכים המיוחדים שלכם.
  • ומה קורה כשחוזרים הביתה? ביטוח הנסיעות של הראל הוא ביטוח הנסיעות היחיד שמאפשר המשך טיפול רפואי בארץ, במסגרת כיסוי הפוליסה.

 

נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? אם לא די בסיבות שמנינו מעלה, כדאי שתדעו – מחיר ביטוח הנסיעות של הראל נחשב אטרקטיבי במיוחד ויש לא מעט מועדונים שמציעים הנחות והטבות נוספות, אך בנוסף – בכל רכישה חוזרת של ביטוח נסיעות דרך החברה, תיהנו מ-10% החזר (קאשבק) עבור הנסיעה הקודמת.

לסיכומו של דבר, כל חופשה בהולנד דינה להיות בלתי נשכחת אבל כדאי לוודא שזה יהיה מהסיבות הנכונות – ריכשו ביטוח נסיעות דרך הראל ותוכלו לטייל בידיעה שיש מי ששומר עליכם. איך אומרים? העיקר הבריאות.

ביטוח נסיעות בהראל – רשת הבטחון שלכם

וזה ממש לא הכל...